1. Bölüm - 10

4.8K 299 17
                                    

Anonimin beni neden engellediğine bir türlü anlam verememiştim fakat derste dalgın olduğum için Özgür Hocadan büyük bir  işitmiştim. Sorunlu bir hocaydı ve benim ona tahammülüm yoktu. Caner kolumu dürterek ön sıradaki kızlardan Ecesu'yu işaret ettiğinde kaşlarımı kaldırarak ona baktım. "Ne olmuş Pelinsu kılıklı Ecesu yavruma?" Diye sorduğumda gülümsedi.

"Yapsana aramızı şu kızla." Kaşlarımı çattım. Caner sırada arkasına yasandı. "Bir kere olsun kaşma çatlarını. Ne var yani Caner için bir kerecik pezevenklik yapsan?"

"İstediğin kadın olsun yavrum." Diyerek yanağından makas aldım ve Özgür Hoca arkasını döndüğünde Ecesu'nun yanına oturdum. Beni gördüğünde boynuma atladı.

"Canım Yarensu'm! Nasılsın?" İsminin sonu su ile bittiği için herkesin isminin sonuna da su getirirdi. Gülümsemeye çalıştım ve kollarını boynumdan çekmesini bekledim.

"İyiyim Ecesu'm! Seninle çok önemli bir mesele hakkında konuşmam lazım."

"Dinliyorum canım." Neydi bu kibarlık tavırları? Anlamıyordum.

"Caner'i biliyorsun değil mi?"

Gözleri arka sırada oturan Caner'e kaydığında parladı. Yerinde dikleşti. "Tumblr erkek Canersu mu?" Abarttığının kendisi de farkına varmış olmalı ki susup dinledi.

"O küçükken üst üste altı kez altına yapmış biliyor muydun?"

Ecesu çığlık atarak yerinden kalkıp Caner'e iğrenen bakışlar atmaya başladığında kahkahamı saldım. Özgür Hocanın ve sınıfın gözleri Ecesu ile benim aramda gidip gelirken Özgür Hoca sordu. "Neler oluyor kızlar?"

Gülmemi dizginleyemediğim için Ecesu'yu işaret ettim. "O anlatsın hocam."

"Hocam Yarensu bana Caner'in küçükken altı  art arda altına yaptığını söyledi." Çığlık atarak konuştuğunda sınıf bir süre sessiz kaldı. Ardından herkesten kahkaha sesleri yükselirken Caner kızgın bir boğa gibi yerinde soluyordu.

Yanından çantamı kaptığım gibi Özgür Hocadan özür dileyerek sınıftan kaçtım. Ardımdan gelen kapı çarpma sesinden Caner'in geldiğini anlamıştım. Çığlık atarak okuldan çıktım. Hızlı hızlı koşarken aniden kalp atışlarımdaki düzensizliği hissetmemle duraksadım.

Nefes alış verişlerim zorlaşmaya başladığında elimi kalbime dayayarak yere eğildim. Etraf karardı. Yere yığılırken tek gördüğüm Caner'in bağırarak yanıma koştuğu oldu. Hazin bir karanlığın korkulu ellerinde kayboldum.

Bir dahaki bölümde olaylar olaylar. Hemde bölümün medyasına anonimi koyacağım. 💗

FENOMEN - anonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin