1. Bölüm - 20

4.6K 285 26
                                    

1. Bölümün sonuna geldim.

Multiye koyduğum videoda Scorp 'Sanki Rüya' headlineı var. Yaren bunu izliyor olsun ve anonim dördüncü dakikadan sonra çıkan Reynmen olsun. Yani öyle varsayalım. Normalde anonim Bautista çünkü.

B: Scorp'ta 'Sanki Rüya' headlineında şarkı söyledin mi?

B: Onu da izledim

Cevap vermediğinde çıkıp tekrar izledim. Sürekli, o bankta otururken izlediğim adam karşıma çıktığında değişik hissediyordum. Ne zaman Scorp videolarında onunla karşılaşsam suratımdan gülümseme eksik olmuyor ve değişik hissediyordum. Sanırım acilen babamın Nesquik'ine ihtiyacım vardı.

Babamı arayıp telefonu kulağıma götürdüm. Hemen cevapladı."Yaren?"

"Baba, işin var mı?" 

"Yok canım? Önemli bir konu mu oldu? Rahatsızlandın mı?"

"Buraya gelir misin?"  Onayladı. "Baba, Nesquik alır mısın gelirken?" Gülüşünü duydum ve telefon kapandı. Onu seviyordum. Benimle iyi anlaşıyordu ve biz gerçekten birbirimize çok iyi geliyorduk. Mutfak sandalyesinde oturduğum için belim ağrımaya başlamıştı. Yerimden kalkıp koltuğa geçtim. Bu evdeki salon ile mutfak birleşikti. 

Dekorasyonu değişikti ve hoştu. Televizyonu açıp YouTube'a girdim ve 'Sanki Rüya' headlineını tekrar izledim. Video ona geldiğinde durdurdum. Gerçekten çok yakışıklı bir adamdı. Kalbimin deli atışlarına bir son verip titreyen telefonuma bir göz attım.

D: Benim güya dünyasında dünyamı yaktı dünyasını da. 

D: Yaşanılanlar sanki rüya, yaşanılanlar aşktı güya.

Gülümsedim ama yazacaklarımdan emin olamadan parmaklarım klavyenin üzerine oynadı.

B: Anonim ben başka birini sevseydim tepkin ne olurdu?

Çevrimdışı olduğunda yağlanan saçlarımı karıştırıp gözlerimi kapattım. Uzun zaman mesaj gelmediğinde tekrar mesaj attım.

B: Anonim?

B: Cevap vermeyecek misin?

D: İhtimallerin oku şeyi gösteriyor,

D: suicide.

Şaşkınlıktan telefon elimden kayıp giderken hemen geri toplandım.

B: Şaka yapmıştım ben zaten

B: Valla şaka yapmıştım

B: aNONİM harbiden 

D: Ben seni kaç yıl bekledim biliyor musun?

D: Birini sevmen mi koyacak?

D: Aksine birini seviyorsan o kişiyi senin ağzından dinlemek isterim.

D: Baban gittikten sonra iki sokak aşağıdaki parka gel.

D: Ben orada bekliyor olacağım.

D: Tamam mı civcivim?

B: ^^

B: Tamam.


FENOMEN - anonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin