Multimedia : Anonim
-
Parktaki bankta otururken ne yapacağımı bilmiyordum. Caner'e gidemezdim. Annesi ve babasından ayrı yaşadığı için okuldakiler öğrendiğinde sorun çıkabilirdi. Elimi alnıma vurarak dolan gözlerimi kapattım. Gözyaşım yanağımdan süzülürken minik bir el yanağıma kapandı. Gözyaşının oluşturduğu izi sildiğinde gözlerimi açarak ona baktım. Tatlı bir erkek çocuğu elindeki çikolata ve balonları bana uzatıyordu. Aldım.
Balonun ucunu banka bağlayıp çikolataları yanıma bıraktım ve çocuğu kucağıma aldım. Papyonunu düzeltip yanaklarını öptükten sonra gülümsedim. "Kim verdi sana bunları?" diye sorduğumda çocuk korkuyla etrafına bakıp ellerini oynatarak anlatmaya başladı.
"Bir ağabey vardı. Bunları sana getirmemi ve ağlamamanı sağlamamı söyledi. Ama sana dokunursam beni döveceğini ve çikolata almayacağını söyledi. Bende yanına gelince dayanamadım dokundum. Çikolatanın bir tanesini bana verir misin?" diye tatlı bir üslupla anlattı. Kıkırdadım.
Çikolatadan bir tane kendime ayırıp diğerlerini ona verdim. "Peki sen gördün mü bu ağabeyi?"
Başını iki yana salladı. "Yüzünde korkunç bir maske vardı abla. Çok korktum ben." diye mırıldanıp tekrar etrafına baktı. Onu tekrar öpüp yere indirdim. Bunları yapan anonim olmalıydı.
"Sen sakın korkma. O sana bir şey yapmaz. Hadi koş git bakalım." Çocuk gülümseyip arkasını döndüğünde arkama yaslanıp telefonu çıkardım. Ses kaydı atmak için WhatsApp'a girdim. Mikrofona basılı tutarak konuştum. "Hediyelerin için teşekkür ederim fakat çocuğu korkutmuşsun."
Birkaç dakika bekledim ve birkaç dakika daha. Sonra cevap verdi.
D: O yerden bitmeyi döveceğim.
D: Bacaksıza sana dokunmamasını söylemiştim.
D: Neyse mutlu olduysan sevindim güzelim.
Çikolatanın paketini yırtıp bir ısırık aldım.
B: Nedenini bilmediğim bir halde bana yazıyorsun
B: Yanımda oluyorsun
B: Bunu neden yaptığını bilmiyorum ama
B: Anlam veremiyorum yani seni görmüyorum ama benim için onca şey yapıyorsun
B: Teşekkür ederim
Hepsini gördü ve yazmaya başladı. Sabırsızca bekledim. Çikolata bittiğinde paketini çantama attım. Mesaj sesi kulaklarıma ulaştığında baktım.
D: Bunları seni sevdiğim için yapıyorum.
D: Bana güvenmek ya da inanmak zorunda değilsin.
D: Beni görmesen de hep seninleyim bunu unutma.
D: Seni seviyorum be civciv.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FENOMEN - anonim
Historia CortaOkuldan çıkmış, sarı saçlarımı savura savura eve doğru giderken aniden telefonuma gelen bir bildirim sesi değiştirdi tüm hayatımı. Tehlikeli ama bir o kadarda eğlenceli bu sularda yüzmek sanırım yaptığım en deli şeylerden birincisiydi. Bir anonim, ç...