1. Bölüm - 3

6.8K 355 72
                                    

D: İltifat edince böyle çekip gideceksen

D: söyle de deli gönlüme sus diyeyim.

D: Napıyon lan?

D: Yaren

D: Güzelim?

Yediğim yemek boğazımda takılı kalırken telefonu masanın üzerine bırakıp babamın uzattığı bardaktaki suyu içtim. Babam kaşlarını çatmış suratıma bakarken başımı iki yana salladım.

Tatmin olmamışa benziyordu. "İyi misin?" diye sordu.

Ellerimi boğazımdan çektim. "İyiyim babam."

Gülümseyip gözlerini telefonumun ekranına kaydırdı. "Hayırdır? Tosic fotoğraf mı atmış?"

"Ay yok baba ya! Anca Jelena ile birlikte atıyor." 

Fanatik bir Beşiktaşlıydım.  Takımımı sonuna kadar desteklerdim. Babam tabağımı işaret ettiğinde dudaklarımı büzerek sebze yemeğini bitirmeye çalıştım. 

Yemek bittikten sonra babamdan izin alıp ders çalışmak için odama geçtim. Cebimde titreyen telefonun ekranına baktığımda Caner'in aradığını gördüm. Yatağıma zıplayıp aramasını reddettim. Bir daha arayacağını biliyordum. Bir daha ve bir daha...

Ve öyle oldu da...

Sekizinci aramasında açtığımda söverek konuşmaya başladı. "Senin soyunu sopuna, yedi ceddinin babaannesine, kuşaklarının kuşaklarına kadar dürterim çocuk. Neden açmıyorsun a-"

Arama sonlandırıldı.

Kahkaha atarak telefona bakarken tekrar aradı. Eskinin aksine sakince yarınki ödevleri sorduğunda söyledim. Eften püften sebeplerden biraz konuştuk ve ardından ders çalışmak için masama geçtim. Dönen sandalyede iki üç tur attıktan sonra test kitaplarımın başına akbaba gibi üşüştüm.

D: Özledim.

D: Ben burada sana yazmak için cesaret etmişim

D: sen ders çalışıyorsun öf öf.

Güldüm. Harbi harbi güldürüyordu.

B: Sen gel bana yaz diyorsun öf öf.

B: Ama bende bana girecek olan YGS'ye başarılar diliyorum.

B: Programımız burada sona ermiştir.

B: Eşek cennetinde görüşmek üzere.

B: Arka Sokaklar adlı dizi başlayacaktır.

Saçmaladıklarıma bir göz gezdirip kendimi beğenmişcesine birkaç harekette bulundum.

D: Sen ne diyorsun öf öf?

D: Sorular başına vurmuş senin.

D: Kıyamam.

B: Çünkü ben kıyma değilim.

B: askdfpwaşosldöc

D: 

D:  Ya da vazgeçtim çıkma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

D:  Ya da vazgeçtim çıkma.

D: Belki bir gün benimle çıkarsın.

FENOMEN - anonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin