1.0

98.6K 6.5K 1.1K
                                    

-29.06.17 

💦

"Böyle hiçbir şey yapmadan sessiz mi duracağız?" dedi, kısık erkeksi bir ses tonuyla.

Sırtımı dayadığım yatak başlığında rahatsızca kıpırdandığımda kendi sesimin kapatılmış olduğundan emin olarak parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Bilinmeyen: Aramamı isteyen sen değil miydin?

Aradım işte.

"Her şeye de bir cevabın var." diyerek, homurdandı. Birkaç saniye sonra hışırtı sesleri gelmeye başlayınca hoparlörde olan telefonumun ses düzeyini yarıdan daha da az bir seviyeye indirdim.

Bilinmeyen: Ne yapıyorsun sen?

Garip garip sesler çıkarmayı bırak.

"Telefonumu yatağımla duvar arasındaki boşluğa düşürdüm. En fazla iki tıkırtı gelmiştir ne abarttın."

Bilinmeyen: Abartmadım, sesin hoparlörde olduğu için yankılanıyor.

Evdekileri bu saatte ayağa dikmek istemiyorum.

  Her neyse ya, senin anlatacak bir şeyin yok mu?

"Annemden konuşmak istemiyorum." dediğinde, cılız sesi sıkıntılı bir nefes verme sesine eşlik etmişti. Bir süre ikimizde sessizce bekledik.

"Annemi boş ver, sen bir şeylerden bahset." diye, tekrardan konuştu.

Bilinmeyen: Tamam, sen öyle diyorsan.

Neyden bahsedeyim?

"Bilmem kafamı dağıt işte." dediğinde, sesi uykusu gelmişcesine mahmur bir tonla çıkmıştı. "Hayatında hiç kimseye moral vermeye çalışmadın ?"

Bilinmeyen: Şu sorunu tersleyerek de cevaplayabilirdim ama hayır.

Kimseyi teselli etmeye çalışmadım. Çünkü biri nasıl teselli edilir bilmiyorum.

"Seni beş dakika sonra arayacağım derken çok havalıydın ama, madem teselli etmeyi bilmiyorsun neden yapamayacağın işe kalkışıyorsun?"

Bilinmeyen: Sınırlarımı zorlama Ekin.

Şimdi çat diye bir kapatırım telefonu suratına o zaman görürsün.

En son yazdığım mesaja sesli bir şekilde gülerken dumura uğramış vaziyette bir süre yatakta hareket edemedim. Ayaklarıma kadar sıyrılan yorganı tekrar kucağıma çekerken hâlâ düşündüğüm tek şey uykulu olmasına rağmen canlı bir sesle düzenli çıkan hoş kahkahasıydı.

Bilinmeyen: Komik olan ne?

"Bir şey fark ettim, sinirlenince yazdıkların nedense çok komiğime gidiyor. Seni sürekli sinirlendirmek lazım."

Bilinmeyen: Kendi çıkarları için adam harcamak deniyor bu son söylediğine.

"Az önce güldüm. "

Bilinmeyen: Duyduk, biliyoruz.

"Birini teselli etmek demek, bir an da olsa o kişiyi diğer kötü düşüncelerinden uzaklaştırıp hayattan soyutlanmasını sağlamak demek. Az önce güldüm ve bu senin sayende oldu."

PORTAKALLI SÜT | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin