-16.09.17
💦
"Canan ile Can'ı gördün mü?" diyerek, bu ses kalabalığında kulağıma doğru yaklaştı.
"Hayır, görmedim." dedim, ben de beni duyabilmesi için bağırarak.
Başını sallayıp, derin bir nefes aldı.
Onun için gerçekten üzülüyordum. Şimdiye kadar fark etmemiş olmam düşüncesi hâlâ beni derinden yaralıyordu.
Bir süre etrafta dans eden çiftleri izledim. Uzun boylu bir garson elindeki içecek tepsisiyle yanımıza geldiğinde ben meyveli bir soda alırken, Ceyhun da soğuk bir su tercih etti. Neredeyse okuldaki herkes buradaydı. Sadece 12. sınıflar katılacak zırvalığı pek dikkate alınmamış gibi görünüyordu.
Meyveli sodamdan bir yudum alıp tek tek öğrencilerin hepsini izledim. Ekin'i bulamıyordum. Oysaki geleceğinden bahsetmişti. Gerçi neden gözlerimin onu aradığından emin de değildim. Sıkıntıyla bir nefes verip arkama döndüm. Dönmez olaydım keşke. Ceyhun ve Ekin sohbet ediyordu. Ben de burada gözlerimi belerte belerte onu arıyordum.
Fazla sinirli görünmüş olmalıydım ki Ekin'in bakışları bana döndü.
"Neye sinirlendin bu kadar?" dedi, gülümseyerek.
"Sanane be!" dediğim anda pişman olmuştum. Hızla elimi ağzıma götürürken Ekin'in şaşkın yüz ifadesi aklımdan gitmiyordu. "Şey, ya aklıma kötü bir anı geldi de, sinirleniyorum sürekli."
"Anladım," diyerek, hafifçe gülümsedi. Bakışlarını benden alıp Ceyhun'a çevirdi. Sorun değilmiş gibi davranıyordu ama benim içimde kalmıştı bikere. O sıralar slow bir şarkı çalmaya başladığında birkaç çift dans etmek için sahneye çıkmıştı. Hızla elimi Ekin'in koluna götürüp kavradım. Onu piste çekerken afallamış bir ifadeyle yüzüme bakıyordu. "Nereye?"
"Dans etmeye," diyerek güldüm.
Uzun bir süre gülüşümü izlerken, gülümsemişti. Elini belime yerleştirdiği sırada ben de kollarımı boynuna doladım. Anında şarkının ritmine ayak uydurduk. Bakışları ara sıra benden ayrılıp etrafı süzerken, ben sürekli onu izliyordum. Keskin yüz hatlarını, gözlerini, uzun ve kıvrımlı kirpiklerini hafızama kazımak istercesine inceliyordum. Hızlı atan kalbim nefesimi keserken bir an bedenimdeki duygu değişimini kaldıramayarak gözlerimi kapattım.
Allahım, neler oluyor bana böyle?
Gözlerimi geri açarken gülümseyerek beni izleyen bir Ekin beklemiyordum. Utançla yanaklarım kızardığında onun görmemesi için kafamı başka yere doğru çevirdim. İşte o an kulaklarım duydukları melodiyle mest olmuşlardı.
Öyle bir kahkaha atmıştı ki, çevremdeki kalabalığa karşı onun muhteşem sesini duyabilmiştim.
💦
Hadi bana şarkı önerin dili fark etmez, beğendiklerimi bölüm başlarında kullanacağım. ♡
Kendinize iyi bakın.
Sizleri seviyorum.🧡
-Yaren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKALLI SÜT | Texting
Short StoryBilinmeyen: Portakallı olsun. Ekin: Ne? Bilinmeyen: Süt diyorum, portakallı olsun. Ekin: Hangi galakside böyle bir ürün var acaba? Bilinmeyen: Bilemiyorum. Bilinmeyen: Ama eğer bana iki gün içinde portakallı süt bulamazsan seni affetmem Ekin. ♧ ▪201...