-13.09.17
Medyanın güzelliğifghkdjdj 😂
💦
"Atarken aklı kim bilir neredeydi? Canım acıyor." diyerek hayıflanmaya devam ederken elindeki buzu hafifçe tutmaya devam ediyordu.
"Bilerek atmadığını söyledi ama," diyerek, oturduğum beyaz hasta yatağında biraz daha bana doğru yaklaştı.
"Birde bana onu mu savunuyorsun Ekin?" dedim, yerimde hareketlenerek. İkimizde hasta yatağında yan yana oturuyor ve neredeyse on beş dakikadır kafamdaki küçük şişliğe buz torbasını bastırıyorduk.
Diğer eliyle kafamı sabit tutup, "Hayır sadece olanları söylüyorum," dedi, sakin bir ses tonuyla. Yüzüme bakmak yerine sadece odaklanarak hemen alnımın saç bitimindeki kızardığına emin olduğum şişliğe bakıyordu.
Onu umursamadan dalgınlıkla elimi acıyan yere götürdüm. Bir an elimin, Ekin'in bastırdığı buz torbasının üzerindeki eline değdiğini hissettiğimde elektrik hissi yemiş gibi elimi hızla geri çektim. Bu halime alayla güldüğünde hafifçe kızaran yanaklarımı saçlarımla kapatmaya çalışmıştım. Ama kendisi her hareketimi dikkatle izlediğinden bu rezil oluşum onu daha çok güldürmüş hatta hafifçe bir kahkaha atmasına neden olmuştu.
Gülmesine sadece gülümsemekle yetindim.
💦
Bilinmeyen: Yeşil mi kırmızı mı?
Ekin: Bu nasıl bir soru?
Bilinmeyen: Cevap?
Ekin: Yeşil.
Ekin: Niye sordun?
Bilinmeyen: Acıktım.
Evde de iki tane elma kalmış.
Biri yeşil biri kırmızı.
Şu an yeşil olanı yiyorum.
Güzel seçim.
Ekin: ?
İyi misin kızım sen?
İstediğini ye, bana niye soruyorsun?
Bilinmeyen: Kararsız kaldım Ekin.
Uzatma.
Ekin: Aklıma şey geldi.
İki elma aldım, eve gidiyorum.
Biri yeşil, biri kırmızı
İki elma aldım.
Bilinmeyen: 😒
Birde iyi misin diye bana soruyorsun.
Seninde benden bir farkın yok.
Ayrıca o sanki elma değil de
ekmekti diye hatırlıyorum.Ekin: Ne önemi var?
Sonuçta pepee.
Bilinmeyen: Pepee mi?
Pepee mi kaldı Ekin?
Koskoca kayu varken.
Ekin: Kayu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKALLI SÜT | Texting
Short StoryBilinmeyen: Portakallı olsun. Ekin: Ne? Bilinmeyen: Süt diyorum, portakallı olsun. Ekin: Hangi galakside böyle bir ürün var acaba? Bilinmeyen: Bilemiyorum. Bilinmeyen: Ama eğer bana iki gün içinde portakallı süt bulamazsan seni affetmem Ekin. ♧ ▪201...