-09.09.17
Multimedya; Canan
💦
Yerdeki kısa otları yolmaya devam ettim. Okulun bahçesindeydik. Can sıkıntımı da bir tek bahçedeki otları yolarak geçiriyordum.
"Acaba şu Ceyhun'a birini mi ayarlasak?"
"Neden?" dedim, kopardığım kısa otları kenara fırlatarak.
"Bu aralar sencede tuhaf davranmıyor mu?"
"Bilmem,"
"Ay sen de bir garipsin, ne bu haller? Biraz kendine gel ya."
Homurdanmasına karşı kaşlarımı çatarak ona bakmaya başladım. Anında ellerini yukarı kaldırarak 'tamam bir şey demiyorum' der gibi elini ağzına götürüp dudaklarına gizli bir fermuar çekti. Derin bir nefes aldım.
"Kendimdeyim."diye, mırıldandım. Derince içime çektiğim nefesi sert ve hızlı bir şekilde geri dışarı verirken.
"Ya belli,"dedi, boğuk sesi kulağımda yankılandığında ikimizin arasına bir beden kendini zorla sıkıştırırken Canan'la olan sohbetimiz yarıda kesilmişti. Bu da benim işime gelmişti tabii.
"N'aber?" diyen Ceyhun, bir kolunu benim, diğer kolunu da Canan'ın omzuna hafifçe sarmıştı.
"İyi," diyerek karşıladım Ceyhun'u. Canan da ona bakıp hafifçe gülümsekle yetindi. Yolmaktan ağrıyan parmak boğumlarımı ovalayıp, elime yapışan kısa otları diğer elimin yardımıyla silkeledim.
"Okula yeni birisi gelmiş, haberiniz var mı?" diyen Ceyhun, omuzlarımıza sardığı kollarını kaldırıp bağdaş kurarak oturduğu bacaklarının üzerine bıraktı.
"Kimmiş? Nerden gelmiş? Niye gelmiş? Ya söylesene," diyerek konuya bodaslama dalan Canan'a gözlerimi devirdim. Ceyhun, aldığı bu ilgi sayesinde şaşkınca Canan'a bakıyordu.
"A-adı Can'mıymış neymiş."
"Ha? Hangi sınıfta?"
"Bildiğim kadarıyla bizim yan sınıfta okuyacak."
"Aynı yaştayız yani?"
"Yani,"
"Ayy, yakışıklımıymış bari?"
Canan'ın son sorusuna sinirle çıkışacaktım ki Ceyhun beklemediğimiz bir şey yapmıştı.
"Ben nerden bileyim Canan? Ayrıca ne bu ilgili tavırlar falan? Sanki hayatında ilk defa erkek görüyormuş gibi." Kızaran yüzü sinirini ortaya çıkartırken, hızla oturduğu yerden kalkıp yanımızdan ayrıldı. Canan'la ikimiz arkasından şaşkınca ona bakıyorduk.
"Ne dedim ben şimdi?"
Bilmediğimi belli edercesine omuz silktim.
Ben de anlamamıştım.
💦
Bu da kısaymış, ama gerekli bir bölümdü.
Neyse siz oy vermeyi unutmayın.
Kendinize iyi bakın.
Sizleri seviyorum. 🧡
-Yaren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKALLI SÜT | Texting
Short StoryBilinmeyen: Portakallı olsun. Ekin: Ne? Bilinmeyen: Süt diyorum, portakallı olsun. Ekin: Hangi galakside böyle bir ürün var acaba? Bilinmeyen: Bilemiyorum. Bilinmeyen: Ama eğer bana iki gün içinde portakallı süt bulamazsan seni affetmem Ekin. ♧ ▪201...