След като си взех вана излязох от банята. Веднага естествено отидох да гардероба и се замислих какво да облека. Е,в край на сметка си избрах просто късо потниче на ”nike" и къси панталонки. Слязох в хола,за да гледам телевизия,но се сетих,че не съм виждала Джей от няколко часа. Върнах се горе и почуках на вратата. Никой не ми отговори и реших,че е заспала,влязах вътре и я видях просната на леглото по пижама и ревеше като овца.
—Какво ти има още бее?
—Много добре знаеш какво ми е и за какво плача.
—Оф,пак ли за този Джак,честно ти казвам ядосваш ме вече.
—Обичам го просто Кей не мога признавам си нарани ме и е идиот,но още го обичам по дяволите!
—Стегни се бе жена. Чакай малко! Знам как ще ти оправя настроението.
—И как предлагаш да стане?
—Много лесно! Довечера отиваме на дискотека в пияно бара, ще има такава вечер за запознанства,смисъл такава,в която се запознаваш с момче или момиче.
—Ти нормална ли си,какви момчета какви 5 лева. Вчера се разделих с гаджето си,а ти искаш да се запознавам с някви други да не съм вчерашна?!
—Е добре де не съм казала,че само ти ще се запознаваш с някого😉намигвайки.
—Не сериозно някой друг път!
—Няма да има друг път сега е имаме възможност сега ще отидем.
—Оф хубаво,но само заради теб и никакви момчета повече.
—Ок ок.😂отново намигвайки.
Станах отидох до гардероба,за да си избера какво ще облека довечера,защото имаше 1 час до 8 и трябваше да се оправя.
Седях,седях така 20 мин. и избрах:Гримирах се.
Косата си накъдрих на букли и си сложих лак за коса.
За да не изглеждам толкова мрачно си сложих бежаво—прасковени токчета. Обожавам токчета.
Оставаха още 30 минути и реших да видя докъде е стигнала Джей.
Влязох в стаята и тя още си лежеше и лежеше.
—Какво си мислиш,че правиш?
—Оф какво искаш от мен пак?
—Аз какво ти казах преди 30 мин.?
—Какво...аа да се оправям лии?
—Е не да спиш ти казах,хайде ставай от сутринта лежиш и изобщо яла ли си?
—Не и не искам.
—А искаш да се разболееш ли?
—Еми не ама.
—Ами тогава ще ти поръчам нещо в бара.
—Офф хубаво дее.
—Ами хайде ставай и се оправяй!
—Офф хубаво.
Стана и се чудеше какво да облече.
Чаках така 25 минути и като останаха 5 минути до 8 часа се изнервих и я блъснах. Избрах за секунди някаква секси черна рокля,за да сме еднакви с нея и и я подадох. Тя изглеждаше така:—Ее чак толкова секси лии?
—Абе я си гледай работата защо не?
—Е нали ти казах никакви момчета.
—Е какво общо има роклята с момчетата?
—Ок айде хубаво не ми се занимава.
Облякохме се и извиках такси.
След 3 минути вече таксито беше пред нас. Ние естествено закъсняхме с 10 минути,защото трябваше да гримирам Джей.
Обувките и бяха черни с вързанки.
Натъпкахме си нещата и двете в една черна кожена чанта и я дадох на Джей,защото аз не обичах да нося чанти,а тя беше чисто черна цялата. Вътре аз си сложих всички гримове,които използвах на лицето си плюс парфюм и за двете. Както и телефон 30 лева,пари и ключове. Тя си взе 20 лева,пари,ключове,телефон и слънчеви очила с диоптер и тръгнахме. Качихме се в таксито,казахме адреса на бара и колата потегли. До 5 минути бяхме в бара и седнахме на най—високото сепаре с най—хубавата гледка. Сервитьорката дойде и си поръчахме аз червено вино,а Джей бяло. След 10 минути дойдоха поръчките. Отпих две обилни глъдки и оставих чашата си на масата. В този момент пред Джей се надвеси голяма сянка...
——————————————————
Следва продължение...
Това е новата глава. Надявам се да ви е било интересно. Съжелявам,ако има грешки и до следващият път. Обичам вии!🔝
YOU ARE READING
Една обикновена среща и една необикновена любов💋
RomanceТова е история,за Кейли,17 годишно момиче от Ню Йорк,нейният любовен живот,и за най-добрата и приятелка Дженифър,която е на 16,която също има гадже,но всъщност се върти в любовен триъгълник,и не знае кого да избере,но за мен все пак има Само едно ед...