възмездието:

35 5 4
                                    

... Паркирах отпред и влязах вътре. Пред стаята ме чакаха Джей,Сара и още 2 доктори.
Докторите: Господин Камерън,положението се усложнява понеже бебето пречи на момичето. Трябва да го махнем,за да уживее тя и да искате повече детето пак няма да можем да го спасим и него,защото е много малко и няма как да го изродим.
-Има ли вариант и двамата да уживеят?
Докторите: Разбира се,че има. Винаги има шанс. Трябва да се направи операция в чужбина,която струва 100 000,но ако дойде човекът,който ще я направи ще ви излезе малко по-скъпичка.
-Колко малко,казвайте.
Докторите: 250 000 господине.
-Това не е никакъв проблем за моите възможности. Извикайте час по скоро този човек. Утре парите са при вас.
Докторите: Ще му се обадим.
Влезнах при Кей и тя отново беше така безжизнена. Това не беше моята красива Кей. Това беше някакъв труп. Седнах до нея.
-Кей,знам,че ме чуваш,и че си някъде дълбоко в себе си. Дълбоко свита и заключена. Всичко е тъмно и студено. Цари мрака. Искаш да се събудиш,но не можеш. Искаш да излезеш,защото виждаш врата,която цялата свети и имаш чувството,че там е изхода от всичко това,но не можеш да стигнеш до нея. Все едно някой те дърпа към бездната на смъртта. И въпреки всичко това,моля те,събуди се Кей. Обичам те!
Станах и си тръгнах.

Гледна точка на Сара:

Еха,никога не съм виждала Кам да плаче особено да мисли и да говори такива неща.
Джей: Да така е,но и ти знаеш,че той много я обича.
-Не се и съмнявам.

Гледна точка на Ник:

Тук в затвора е ужасно. Студено е,мокро и влажно е. Носи се миризма на мърша. Има далеч по-отвратителни престъпници от мен тук. Храната е ужасна. Защо изобщо трябваше да се опитвам да убия онази кучка? Сега на мен ще ми е по-зле и ще имам проблеми. А и тя може да уживее. Нямаше смисъл. Проклет да съм!
Дойде дежурният служител и ми каза,че имам посетител. Интересно кой ли е,защото аз нямам приятели нито познати. Заведоха ме в една стаичка и там,на един стол стоеше приятелят на Кей и ме гледаше страшно.
Кам: Говедо,какво и защо направи на Кей? Изнасили ли я? Само това ме интеарсува.
-Да,изнасилих я. Тя ми даде клетва и не я изпълни.
Кам: Каква клетва ти е дала на теб бе?
Разказах му какво се случи със сестра ми заради нея и Джъстин и той се вбеси.
Кам: Ти мъж ли си бе?-забих един юмрук в челюстта му.
Отдръпнах се и шурна кръв.
Полицията удържа Кам и го изведе извън полицията.

Гледна точка на Кам:

Това проклето същество ще си плати. Но когато Кей се събуди трябва да я питам тази история вярна ли е. Пътувах към болницата и Крис ми звънна.
Крис: Кво става братле? Как е тя?
-Зле. Трябва да и правят още една операция,за да можем да спасим и нея,и бебето.
Крис: Бебе ли?!
-Оф,довечера като се приберем ще ти разкажа. Хайде чао,че шофирам.
Крис: Добре братле,успех.
Затворих телефона и продължих да карам. Когато стигнах имаше репортери пред входа. Затичаха се към колата ми за разпит. Сложих си очилата и излязах.
репортерите: Господин Камерън Далас,вярно ли е,че сте били свидетел на отвличането на Кейли Стоун? Защо не и помогнахте? Сега заради Вас ли тя е с опасност за живота?

Не отговорих на въпросите им,защото не заслужават. Влязах вътре и казах на Сара и Джей да си тръгват.
-Аз ще остана,Вие тръгвайте.
Джей: Но защо Кам?
Сара: Искаме и ние да сме до нея.
-Не ми пука вие какво искате,просто си тръгвайте. Ако има нещо ще ви пиша.
Джей: Добре Кам.
Сара: Чао.
-До после.

Гледна точка на Джей:

Предложих на Сара да отидем на кафе,за да се откъснем малко от тази лоша атмосфера. Тя се съгласи и се преоблякохме. Моето облекло:

 Моето облекло:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Това на Сара:

Ии да,имаме еднакви гащеризони по случайност

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ии да,имаме еднакви гащеризони по случайност. Изправих се и се гримирах.

Гледна точка на Сара:

Часът беше 15:39. Преоблякох се и се изправих. Слезнах долу и Джей ме чакаше там. Тръгнахме пеша. Избрахме си едно кафе и седнахме вътре. Пихме това:

И си говорихме за общи неща

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

И си говорихме за общи неща.
------------------
Следва продължение... Това е новата ми част. Коментирайте за мнения. #драми. Обичам вии!💘

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Donde viven las historias. Descúbrelo ahora