разговорът:

23 6 4
                                    

Гледна точка на Крис:
Говорихме си с Джей и научих всичко за този Джак. Що за човек е,какво е работил,къде е роден...
—Добре все тая,искаш ли да си лягаме,защото вече е почти сутрин?
Джей: Добре.
Сара,Кей и Кам вече си бяха легнали.
Качихме се горе и влязах в банята. След 10 минути излязах и Джей беше само бо бельо. Авв...
Погледна ме с игриви очички и влезе в банята.
Не ми е до романтика сега,така че ще си лягам,а и ми се спи.

Гледна точка на Джей:

Взех си една топла и отпускаща вана. След всичко,което се случи и всичко,което преживях. Без да искам съм заспала в банята и усетих как Крис ме носи към леглото. Сложи ме на мястото ми и ме зави. Не си отворих очите,защото ме беше срам. Усетих устните му върху моите и задълбочих целувката. Отворих очи.
Крис: Не беше ли заспала?
—Бях,но усетих по себе си дъха ти.
Усмихнах се.
—Лека нощ!
Крис: Лека.
Крис угаси лампата и легна до мен. Усетих топлата му ръка по себе си. Той е толкова добър,красив и ми спаси живота. Часът беше 04:36 сутринта. Нямахме никакво време да се наспим като хората,но какво да се прави.
Чух дразнещия звук на алармата си в 7:58. Станах и се измих. Преоблякох се:

Крис още спеше сладко,сладко

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Крис още спеше сладко,сладко. Слязах в кухнята,за да направя закуска. Започнах да готвя. След време усетих нечия ръка да обвива корема ми. Обърнах се и видях Крис.
—Стана ли поспаланко?
Крис: Да,станах бебе.
Засмях се и Крис ме целуна.
—К—крис недей,защото ще ме предизвикаш!
Крис: И тогава какво?
Обърнах се и го бутнах на масата. Той ме сложи да седна в него и започна да целува врата ми.
Крис: Ъъ,Джей май е по—добре...
—Знам,че ти харесва.
Крис: То ми харесва,но закуската гори.
Обърнах се и веднагически покрих тигана с бухтичките с голяма,мокра кърпа. Отдъхнах си,а Крис се смееше като изтърван. Сръчках го в ребрата и си тръгнах.
Излязах,за да отида до пицарията до нас и да поръчам закуска за вкъщи. Избрах две големи пици ”Хавай” и 5 айрана. Платих сметката и тръгнах към вкъщи.
По пътя изтървах единия айран. Той се блъсна в нечий обувки и някой ми го подаде. Това беше някакво момче. На вид беше много красиво. Със кестенява коса и зелени очи. Толкова зелени,че чак ме побиха тръпки.
Момчето: Заповядай,изпусна го.
—Благодаря—казах и му се усмихнах.
Тръгнах си,без дори да се обърна,докато не стигнах до апартамента. Качих се горе и всички бяха в хола и ме чакаха. Сервирах пицата и напитките и всички насядахме да ядем.

Гледна точка на Кей:

Събудих се в 9:32 и станах. Влязах да се измия и се преоблякох.

 Влязах да се измия и се преоблякох

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Слязах долу и всички бяха там.
Джей тъкмо се прибра и седнахме да хапнем.
Кам: Имам да ви кажа нещо,по случай рожденния ден на Кей. Купил съм билети за...
——————————————————
Следва продължение... Това е новата ми част. Надявам се да ви хареса. Съжелявам,ако има грешки. Този път се получи малко кратка,но обещавам утре да е по—дълга. Особено утре ще разберете за какво и къде е купил билети Кам. Обичам вии!😍

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now