Спасението:

36 6 3
                                    

Гледна точка на Кам:

Следмалко,вратата на операционната се отвори бавно и от нея излязоха двама лекари. Май бяха едни от най—главните в операцията. Провикнах се,за да попитам какво е станало,но никой не ми отговори. После излезе нашият лекар и дойде към нас. Джей се затича към него и с голямо любопитство се опита да разбере какво е станало.
Лекарят: Успокойте се! Няма опасност за живота и на Кей,и на бебето.
При тези думи започнах да подскачам от радост и да целувам земята. Джей прегърна Сара и целуна ръка на лекарят.
Джей: Много Ви благодаря,за всичко.
Лекарят: Няма защо.
Сара: Кога можем да я видим?
Лекарят: Днес вече няма да можете. Утре...
—След колко време ще се възстанови,защото скоро има рожден ден и...?
Лекарят: След 2 до 3 дни ще бъде стабилна и на крака.
Джей: Това е страхотно! А след колко време ще я изпишете?
Лекарят: Трябва да си почива,така че след някъде седмица може би.
—МОЛЯ!? Как така след седмица?
Лекарят: Проблем ли има господине?
Сара: След 4 дни заминаваме за Париж и ще ви помолим,АКО може след 3 дни да я изпишете даже по възможност два.
Лекарят: Попринцип не зависи от мен,нито от никой друг. Зависи само от нейното състояние. Ако до два дни видим подобрение в състоянието ѝ,ще може да я изпишем по—рано,но ще трябва да се попълнят нужните документи.
—Нямате никакъв проблем с документите. Само я изпишете пък...другото е лесно.
Засмяхме се и тръгнахме към вкъщи. Часът беше 16:38. Прибрахме се и влезнах да се къпя,а Джей започна да готви,а Сара,както обикновенно си цъкаше на телефона.

Гледна точка на Джей:

Реших да направя вечерята,за да може после да гледаме някакъв филм. Сара се зае отново с подреждането на масата,но Шон слезе в кухнята и тя малко се поотнесе. Започна да се киска там с него,че чак ме изнерви. Все пак съм скарана с моето гадже и не ми е приятно да гледам някакви влюбени пред мен да се натискат. Продължих да си готвя. Реших да направя салата,пържени картофки и пълнени тиквички. Ммм,вкусноо...
Таа след като приключих чиниите на всеки един от нас изглеждаха така:

Таа след като приключих чиниите на всеки един от нас изглеждаха така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now