...
Отивах към тоалетната и в този момент някой стисна ръката ми и ме хвана за гърлото. Повлече ме към мъжката тоалетна. Беше тъмно и не можах много добре да видя лицето му,но определено имаше брада. Гледаше ме и ме държеше за гърлото. Заключи вратата и запуши устата ми. Светна лампите. Когато го видях не можах да повярвам на очите си. Това беше Ник. Какво прави той тук по дяволите? От къде ме е намерил? Не мога да повярвам!
Ник: Здравей мацке.
—Какво искаш? Откъде ме намери?
Ник: Няма значение принцесо! Важното е,че те намерих.
—Защо ме въвлече тук?
Ник: АЗ СЪМ ТОЗИ,КОЙТО ЩЕ ЗАДАВА ВЪПРОСИТЕ!—разкрещя ми се той.
Ник: Какъв е този,който е с теб?
—Не те засяга!
Ник: Оо,сега ще видиш дали не ме засяга.
Каза той и запуши устата ми с марля,напоена с лакочистител. Загубих съзнание от силната миризма. Само се чудех как Кам още не е забелязал,че се бавя. Дано да ме намери. Това бяха последните неща,които си спомних.Гледна точка на Кам:
Леле къде остана Кей. От колко време вече я няма. Да поръчвам ли десерта? Ще я изчакам още 10 минути. Казах докато поглеждах черния си часовник на ръката. Часът беше 21:38.
Гледна точка на Ник:
Не е за вярване,че намерих тази кучка. От 5 години я търся. Тя беше първата ми любов. Обичах я толкова много,и тя мен. Но след 2 месечната ни връзка,тя ме заряза заради гаджето на сестра ми. И тя страда много,както и аз. Толкова обичаше гаджето си Джъстин,но го завари с Кей в леглото ѝ. Собственото ѝ легло по дяволите. Сестра ми Алекс толкова много страда,че реши да сложи край на живота си. Не ми пукаше толкова много за Кей,колкото за сестра ми. Заклех се,че ако не се обича с Джъстин и го зареже ще я убия,както и този,в който се е влюбила. Тя заряза Джъстин след година и ще си одържа на обещанието. Ще убия и нея,и новото и гадже. Заради нея и Джъстин сестра ми я няма,а когато те двамата вече не са заедно няма смисъл сестра ми да не е с мен вмомента,а да е горе,на оня свят. Няма да им го простя. Ще ги убия!
Паркирах пред моят дом и изкарах бездишното тяло на Кей от багажника. Вкарах я в моята стая и я заключих. Ще изчакам да се събуди. Първо ще я изчукам кучката,а после ще я убия.Гледна точка на Кам:
По дяволите! Кей не е нито в тоалетната,нито при мен. Вече мина половин час. Ще платя сметката и ще си тръгвам. Много се притеснявам. За нея и за детето ни. По дяволите! Ако и е станало нещо или,ако някой нещо и е направил кълна се ще го убеся със собсвените му черва. Платих сметката и взех чантата ѝ. Дори без нея си тръгна. Къде да я търся мамка му? Ще проверя при барманите. Може да е там. И ще ги питам дали са я виждали. Добре,че имам нейна снимка на телефона си,за да ми бъде от полза. Може някой да я е видял за последно някъде. Разпитах. Стигна се и до управител на заведението. Той ми предложи да погледнем камерите. Аз склоних. Доста добра идея междудругото. Погледнах камерите и видяхме,че през последния половин час някакъв брадясал мъж отмъква Кей от мъжката тоалетна в безсъзнание и я влачи към колата си като подава пари на охраната като я подкупва и заплашва с пистолет. ПО ДЯВОЛИТЕ! Този мъж е отвлякал приятелката ми и бъдещата ми жена. Ще накълцам този мръсник!
Затичах се към входа на ресторанта и налетях на шибаната охрана.
—Толкова ли си долен за 100 лева да продадеш човешки живот? Кажи знаеш ли номера на колата и какъв цвят беше?
Охраната: Черно bmw,господине.
—Познаваш ли мъжа?
Охраната: Не,господине.
—Тогава защо прие парите му идиот такъв сега знаеш ли,че жена ми може вече да не е жива?
Знаеш ли на къде отиде?
Охраната: Към края на уличката вдясно. Знам,че живее натам.
—Поне това ми каза мамка му!
Затичах се към колата и с бясна скорост отпраших към посочения адрес.Гледна точка на Кей:
Събудих се в някаква позната стая от миналото ми и не знаех какво правя тук и откъде ми е позната. След време си спомних какво стана и се сетих за Ник. Станах и започнах да блъскам по вратата.
—Отвори скапаняк такъв! Пусни ме!
В този миг вратата се отвори. С бавни крачки Ник се приближаваше към мен,а аз вървях назад,докато не опрях гърба си в стената. Ръката му се озова мигновенно върху...
——————————————————
Следва продължение... Надявам се да ви хареса. Коментирайте за мнения или да я трия тая боза. До следващият път. Обичам вии!💖
YOU ARE READING
Една обикновена среща и една необикновена любов💋
RomanceТова е история,за Кейли,17 годишно момиче от Ню Йорк,нейният любовен живот,и за най-добрата и приятелка Дженифър,която е на 16,която също има гадже,но всъщност се върти в любовен триъгълник,и не знае кого да избере,но за мен все пак има Само едно ед...