до басейна:😍

38 6 2
                                    

Гледна точка на Джей:

Крис започна да оставя нежни и меки целувки по челото и нослето ми. Продължаваше все по-надолу и по-надолу,а аз стенех от удоволствие.
Стигна и до устните ми. Сля ги с моите толкова нежно и приятно. Целувката беше страстна и с език. Докато стенех и се усмихвах на Крис по някакъв инстинкт поставих краката си върху бедрата му и той ме постави нежно на леглото. Леле,докъде ли щяхме да стигнем? Добре,че на леглата имаше завеси,които се спускаха от тавана до долу,защото щеше да ми стане много неловко от Кам и Кей.
Той продължи да ме целува по врата като оставяше големи синкаво-лилави смучки. Понеже усети,че ме заболя,започна да ги целува нежно след това,за да успокои болката. Когато след време стигна и до гърдите ми ме хвана страх и срам едновременно,понеже започна да съблича роклята ми. Аз го спрях.
-Крис,какво правиш? Не е ли малко рано за това?
-Разбира се,че е рано за това,за което си мислиш. Няма да правим с**с спокойно. Не съм такъв още от първата вечер да си лягам с момиче.
-Ами тогава защо започна всичко това?
-Спокойно целуване и с**с са много различни неща. Погледна ме с една мазна и високомерна усмивка и ме блъсна леко надолу,преобърна ме и аз буквално седнах върху...знаете къде седнах.😉
Та продължи да ме целува под гърдите,но малко се подмокрих. Вече изобщо не ми пукаше за Джак. Той е глупак. Щом той може да се чука с някакви к***и за 1 нощ и аз мога да си легна с различен.
Да се върнем към хубавите моменти. Аз наистина вече започнах да се влюбвам в Крис и не съжелявах за това,което се случи и за това,което в момента се случваше...
Той стигна до корема ми и започна да оставя следи от езика си,докато накрая стигна до бельото ми. Погали ме там и вече наистина прекали. Прекалено много се възбудих. Започах да крещя.
-Крис нннедеей. Спприи!
Но той само се усмихна и продължи да ме гали там. След 2 минути беше забързал темпото и вече бях доста мокра. А колкото до неговия член,усещах,че скоро и той ще се подмокри. Беше се надървил яко. Не издържах. Станах,качих се върху него и започнах да се утърквам в ректалния му п***с докато и той след 2 минути доста се подмокри. Започна да стене името ми. След като станахме мокри решихме да се спрем.

Гледна точка на Крис:

Леле не знаех,че Дженифър е толкова добра в леглото. Определено няма да се откажа от нея и не не е само заради шибания с**с и ебаните ми чувства към нея,а защото не е като другите момичета. Така:
Усетих как тя започна да трепери и така усетих,че вече и е станало хубаво и реших да престана.
-Е,как беше? Хареса ли ти?
-Иска ли питане?-каза Джей и ме целуна по бузата.
Усмихнах се и преглътнах тежко.
-Вече съм уморен. Искаш ли да си лягаме?
-Тук,на тези легла?
-Даа,ти за какво си мислиш,че са?
-Амии...
-Оо не! Не ми казвай,че си си мислела,че сме наели тези легла с Кам само за един шибан с**с!
-Ами не точно,но не мислех,че ще нощуваме тук.
-Ами тук ще сме.
-Но аз нямам пижама.
-Какво ти пука,и аз нямам.
-Значи по рокля ще спя така ли?
-Разбира се,че не!
-Можем и по бельо.😉
-Ок.
Тя започна да се разсъблича пред мен и отново се надървих. Зарежи. Бих изтраял без с**с. Не съм Кам.😂

Гледна точка на Джей:

Съблякох се и усещах погледите на Крис върху дупето ми.
И той си съблече дънките и тениската. Остана само по боксерки,а аз само по бельо. Легнахме си и след 20 минути някъде и двамата бяхме заспали.
------------------
Следва продължение... Това е новата ми глава. Има +18 както обещах. Е,не съвсем,но като за начало пак е нещо😉. Реших в тази част да напиша какво е станало само между Джей и Крис,защото иначе щеше да стане много дълго и с Кам и Кей. Надявам се да ви хареса и съжелявам,ако има грешки. В другата част ще видите какво е станало между Кам и Кей. Обичам ви!❤

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Où les histoires vivent. Découvrez maintenant