Част 29:

38 5 3
                                    

Гледна точка на Сара:

—Хайде да отидем в мола. Какво ще кажеш?
Джей: Не,не стига,че излязахме докато Кей е в това положение,а сега и по молове да ходим! Не,по—добре не.
—Да,права си. Ако искаш да тръгваме към вкъщи и да разкажем на Крис какво е станало,а ти можеш да извикаш и Шон?
Джей: Добре,да платим сметката и да си ходим.
Платихме за шейковете и си тръгнахме.

Гледна точка на Шон:

Гледах си телевизия вкъщи,когато телефона ми извибрира. Беше съобщение от Сара.
Сара: Ела вкъщи в 18:30. Трябва да поговорим за нещо важно.
Сега е 16:54. Добре ще намина. Влезнах да си взема душ.

Гледна точка на Крис:

Джей ми звънна.

Разговорът:

Джей: Крис,сега се прибираме. В 18:30 Шон ще дойде. Трябва да поговорим за нещо.
—Здравей съкровище,добре няма проблем,но нещо с Кей ли е?
Джей: Да,свързано е с нея. Довечера ще разбереш.

Край на разговора:

Хм. Рожденния ден на Кей е скоро,а аз нямам все още подарък. Трябва да попитам Джей и Сара какво обича. Имам още 9 дни,така че няма да се бавя с избора си. Все пак е най—добрата приятелка на гаджето ми и не бива да я подценявам. Джей и Сара се прибраха.

Гледна точка на Джей:

—Сара,заеми се с вечерята. Вече е 17:15. Следмалко Шон ще дойде. Нека да вечеряме и така да говорим.
Сара: Няма проблем. Някакви идеи какво да наготвя?
—Все тая. Каквото ти хрумне.
Сара: Ок.
Качих се горе и се съблякох. В стаята ми почука някой. Бързо увих тялото си в бялата кърпа и подадах знак да влезе този,който беше. Беше Крис.
Крис: Скъпа,съжелявам,че те притеснявам,но се чудя какъв подарък да купя на Кей за рожденния ѝ ден. Имаш ли някакви идеи,ти знаеш какво обича?
—Ами,аз съм намислила да и купя куче,защото знам,че това и е детска,незбъдната мечта и мисля,че ще се зарадва.
Крис: Супер,но аз какво да ѝ купя?
—Незнам скъпи,но ще ме оставиш ли да се изкъпя?
Усещах лъщящият му поглед по себе си. Сякаш искаше тази кърпа да падне на земята. Приближи се към мен.
Крис: Нали знаеш колко много те обичам!
—Знам любов,но аз теб повече. Започна нежно допиране на телата ни. Крис изкусно започна да целува корема ми като най—накрая пуснах кърпата на пода. Очите му блеснаха още повече. Усмихнах се и съблякох тениската му. Той ме вдигна и ме сложи на леглото. Започна да целува врата ми и накрая ми оставаше смучки.
—Крис,знам че ме искаш. И аз те искам но сега не може. Искам да се изкъпя. Може ли любов? Целунах го по нослето.
Крис ме погледна остро и излезе от стаята. Май се разсърди. Е,като се изкъпя ще говоря с него. Вече е 17:45. По дяволите! Затичах се към банята и пуснах ваната да се пълни. Влезнах и се отпуснах. След 15 минути излязах и се преоблякох:

Реших вече да подам заявка за кучето,което искам да поръчам,така че седнах на лаптопа

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Реших вече да подам заявка за кучето,което искам да поръчам,така че седнах на лаптопа. В последствие избрах породата...
(Ще запазя в тайна и за вас😝. Ще видите каква порода ще бъде на рожденния ѝ ден.)

Гледна точка на Сара:

Започнах да готвя. Избрах да направя зеленчуци на фурна за предястие,за основно пържолки с гарнитура картофено пюре и за десерт шоколадов чийзкейк. Часът вече е 18:26. Шон всеки момент ще дойде. Нямам търпение да го видя. Наредих масата и Джей дойде...
—Набързо ще се изкъпя и идвам.
Джей: За кога? Нямаш време! По—добре само се преоблечи,защото всеки момент Шон ще дойде,а пък довечера ще се изкъпеш. Ок?
—Добре. Ей сега идвам.
Качих се горе и се преоблякох:

Накъдрих се на букли и слязох долу

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Накъдрих се на букли и слязох долу. Шон беше в кухнята...
——————————————————
Следва продължение... Надявам се да ви хареса. Не е от най—дългите,ама шанс. Обичам вии!💞

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now