вечерята😉

36 5 2
                                    

Гледна точка на Кей:

Аз си поръчах салата „снежанка”, броколи,пъстърва и 1 чаша студен айрян.

Гледна точка на Джей:

Аз си поръчах салата „Капрезе”,паниран кашкавал и 1 студена вода.

Гледна точка на Кам:

Аз си поръчах салата „Цезар”,и сач по Мексикански,но щях да го изям заедно с Крис и 1 чаша бяло вино.

Гледна точка на Крис:

Аз си поръчах саламура в плънка от гъби и месо и 1 чаша червено вино.

Сервитьорката записа поръчките и тръгна към кухнята.
След 7 минути бяха донесени всички напитки.
След 15 минути салатите.
И накрая след цял час,сервитьорката донесе ястията.
Всички започахме упорито да се храним,понеже не бяхме обядвали,камо ли за вечеря да говорим. Кей отвори темата на разговора.
—Дочух по време на резервацията,че става въпрос за среднощен басейн,две двойки легла до басейна и видях,че общо на входа плащате 1000 лева. Интересува ме откъде имате толкова пари и защо дадохте изобщо толкова много пари.
—Хах—засмя се Кам.
Ти нищо не знаеш. Аз съм актьор,певец и модна икона. Имам достатъчно пари. Крис е футболна звезда и печели по 100 000 долара на месец. Също така и той е певец. Общо взето от там имаме толкова много пари,а защо ги платихме ще разберете скоро.
—Ахам.—казах аз изумена.
—Иначе вашите родители какво работят?—попита Кам.

Гледна точка на Джей:

Майка ми е главен счетоводител във фирма,а баща ми е филмов режисьор и рядко си е вкъщи.

Гледна точка на Кей:

Майка ми също работи във фирма,а баща ми работи по моретата цяло лято,строейки небостъргачи и 5 звездни хотели.

Гледна точка на Кам:

Ехее,та тази Кейси май е доста заможна,съответно е и с добро образование. Впечатлен съм.

Гледна точка на Крис:

Значи Джей е известна покрай родителите си,защото майка и е главен представител,а баща и сигурно е режисирал най—лпбимият ми филм. Страхотно!

Гледна точка на Кей:

Погледнах часа на телефона си. Беше 21:38. Малко,честно казано ми се доспа. Запрозявах се и Кам, усещайки,че ми е доскучало реши да повика сервитьорката,за да поръча десерта. Попитахме я какви десерти предлагат.
—Какъвто пожелаете,каквото пожелаете можем да направим госпожици и господа.
—Добре тогава. Аз ще искам 2 топки ванилов сладолед—каза Джей.
—А аз ще искам бананов сплит—казах аз—Кей.
—Аз искам сладоледена торта от горски плодове—каза Крис.
—Аз искам мелба—каза Кам.
Поръчахме си десертите и зачакахме.
След 16 минути поръчките дойдоха и започнахме да ядем.
—Може ли и сметката госпожо?
—Разбира се господине—каза сервитьорката на Кам.
След 2 минути дойде сметката.
Кам и Крис разделиха парите си и платиха. Ние с Джей настояхме да платим нашето меню,но беше неизбежно да се излезе на глава с тях. И най—накрая склонихме.
Платихме и тогава до масата дойде един мъж и ни попита ние ли сме за среднощният басейн.
Ние и момчетата кимнахме за съгласие и мъжът ни заведе към тайното,специално място,което аз и Джей толкова много искахме да видим. След 3 минутно вървене пристигнахме. Мъжът ни остави и каза:
—Приятна вечер.

Гледна точка на Джей:

Кам,Крис нищо не разбирам,защо е всичко това и какво правим тук?
—Сега ще ти обесня—каза Крис.
——————————————————
Следва продължение... надявам се да ви хареса новата глава и да ви стане още по интересно. Другата глава ще има +18 определено. Следете историята ми и няма да съжелявате. Съжелявам аз,ако има грешки. До утре не ви обичам,обожавам ВИИ!😍

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now