във фитнеса😍

58 7 2
                                    

Гледна точка на Кей:

Докато вървях по пътеката във фитнеса,пред мен мина страхотно момче,със шоколадово кафяви очи,рус перчем и най—хубавото,беше без тениска и плочките му можеше да се забележят от 2 метра разстояние,толкова,колкото и тръпчинките му. Имаше и страхотна усмивка.
И така мина покрай мен,огледа ме, направи една интересна физиономия,която все едно казваше—става,и ме подмина.
Отиде на около 2 уреда разстояние и продължи да ме зяпа. Колко е хубаво да си харесаш някой и той също да те харесва. До него стоеше още едно момче. Реших,че това беше много добра възможност за Джей и мен,разбира се. Другото момче нямаше толкова плочки,но за сметка на това беше много напомпен в ръцете. Реших да задействам плана.
—Джей,виж какви сладки момчета,майко направо ще умра.
—Да сладки са,ноо...
—Какво всеки случай са много по—сладки от Джак.
—И какво искаш да направя?
—Да дойдеш с мен.
—Къде?
—Еми при тях,разбира се.
—Хубаво хайде да видим как ще ме изложиш.
—Боожее кога съм те излагала,казах аз намигвайки.
Гледна точка на Джей:

Кейси иска да се запозная с това момче отпред. Добре де,признавам си,че е сладур,но още не мога да забравя Джак.
—Здравейте момчета,приятно ми е да се запознаем—каза Кей,докато се опомня.
—Здрасти!—каза сладура с напомпените мусколести ръце.
—Здравейте!—каза момчето с русия перчем и кафевите очи.
—Много ми е приятно да се запознаем,казвам се Кейси,но може да ми казвате накратко Кей.
—Добре—казаха момчетата в един глас и се разсмяха сладко.
Кей ме побутна по рамото,намеквайки да се представя.
—Аз съм Дженифър,но може да ми казвате накратко Джей.
—Добре—казаха момчетата отново в един глас.
Аз се казвам Камерън,накратко Кам.—(Кей си хареса него,а аз повече другото момче,казва Джей).
—Аз съм Кристиан,накратко Крис.
—Ние с Джей кимнахме в знак на съгласие и веднага предложих:
—Дайте си номерата и ние ще ви дадем нашите.
—Ок—каза Кам.
Гледна точка на Кей:

Взехме си взаимно номерата и се оговорихме вечерта да излезем на изискан ресторант като за начало.
Аз им дадох нашият адрес и ни казаха,че до 20:00 часа ще са пред нас.

Гледна точка на Джей:

Кей ме забърка в невероятни неща.
Каза ми довечера да се наглася добре и да очаквам неочакваното.
Разбрах много добре какво има в предвит и затова се съгласих. И да не забравяме аз съм инат,но тя е още по—голям.
Здрависахме се с момчетата и си тръгнахме всички.
Те ни предложиха да ни закарат,но отказахме. Да видят те,че след 2 часа уморителна тренировка и ние можем да вървим. Те потеглиха и ние също.
След 15 минути си бяхме вече вкъщи. Часът беше 15:09 и имахме около 4 5 часа,за да се оправим.
Гледна точка на Кей:

Качих се горе в стаята си и разбира се веднага хвърлих потните,смърдящи дрехи в коша за пране и  пуснах ваната да се пълни,докато през това време мислех какво ще облека. Избрах си нещо,но ще го покажа по—късно. Нека да е изненада. Влязох във ваната и заспах. След 49 минути излязах и за момента се преоблякох с ежедневни дрехи. Така изглеждаха:

След това слязах долу,за да гледам телевизия понеже имаше още 4 часа,а аз щях да се оправя за 1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това слязах долу,за да гледам телевизия понеже имаше още 4 часа,а аз щях да се оправя за 1. Пуснах си живите мъртви. Обожавам страшни и гнусни филми. Не ме винете аз съм човек на екстремните неща и обичам да експериментирам. Загледах се.

Гледна точка на Джей:

Качих се горе хвърлих дрехите си за пране и влязах да се къпя. След 40 минути бях готова. Аз също си облякох нещо ежедневно,защото имаше много време до осем. Още 3 часа. Та избрах това:

И аз слязох долу да гледам телевизия

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И аз слязох долу да гледам телевизия. Кей гледаше някакъв страшен филм. Не е честно аз ги мразя. Просто ме е страх.
Седнах в кухнята и реших да чета нещо. Избрах си една книга от всекидневната и тя гласеше:
Принудена любов. Зачетах се...
——————————————————
Следва продължение... Това е новата ми глава. Надявам се да ви хареса и да ви бъде интересно да я четете. Не спирайте да следите историята ми,защото ще стане много по—интересно. Обичам вии!😍

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now