Част 37:

47 6 3
                                    

Гледна точка на Крис:

Изпих 1 бутилка уиски и Джей ме задърпа към стаята си.
Джей: Крис съжелявам,но все още те обичам. Ти си най—хубавото нещо в живота ми. Не искам да страдаш заради мен или да си тръгваш. Остани—каза и започна да разкопчава копчетата на ризата ми. Бях толкова пиян,че нищо не казах и само я гледах втренчено. Накрая останах само по боксерки. Джей също започна да се съблича и така,докато не остана само по долни гащички. Прехапах устни и я хванах през кръста. Вдигнах я и засмуках врата ѝ. Тя изстена името ми,а аз оставях лилави смучки по голото ѝ тяло. После я поставих на леглото и извадих презерватив от шкафчето до него,а тя започна да съблича боксерките ми. Бях над нея,но тя ни преобърна и започна да се тласка в мен,като се подпираше на стената. Започнахме да се целуваме страстно с език. Малки капки пот започнаха да избуяват по челото ми. Следмалко се свърших,но Джей още не беше. Затова започнах да галя котето ѝ,докато не забързах темпото и тя също не се свърши.
Джей: Скъпи,кога ще си оправяме багажа?
—Какъв багаж?
Джей: Забрави ли? Утре сме в Париж скъпи.
—Да,бях забравил. Утре сутрин ще го оправяме. Вече е много късно.
Джей: Как ще е късно Крис? Часът е 22:38. Имаме време. Аз ще го оправя,а ти ще трябва да станеш в два часа през нощта,за да се прибереш и да си оправиш своя,така че си навий аларма.
—Оф,добре де.

Гледна точка на Джей:

Започнах да оправям багажа си за утре. Нямам търпение,а и все пак утре Кей има рожден ден и то не какъв да е,а става на 18. Това е най—якото нещо на света! Аз не нося много неща,само прекалявам малко с дрехите,но както и да е😂. След 40 минути приключих. Изморена от изтощителното подреждане на багаж се пльоснах на земята по гръб и зяпнах тавана. След време станах и отидох да си взема душ. Хвърлих мръсните дрехи за пране и покрих тялото си с малка розова кърпа. Отскочих до банята незабележимо и пуснах душа. След като се изкъпах си облякох пижамата:

 След като се изкъпах си облякох пижамата:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Една обикновена среща и една необикновена любов💋Où les histoires vivent. Découvrez maintenant