...мигнувенно върху бедрото ми. Започна най—гнусно да ме опипва мръсникът. За щастие не беше заключил вратата глупакът и от познанията за бойни изкуства и самоотбрана,научени от Сара,право го сритах в топките и започнах да тичам към изхода. Тъкмо да отворя входната врата и се оказа,че тя е заключена. Явно не е толкова глупав. Започнах да се оглеждам за отворени или отварящи се прозорци,докато имам време,но едва ли след минута онзи дотърча и ме хвана.
Ник: Ей,кучко сега ще си платиш—каза,докато държеше пистолет.
Край мъртва съм! Какво ще правя? Кам,моля те,намери ме. Сложи ме на земята и упря пистолета в главата ми. Каза ми да се съблека сама,но разбира се отказах.
Ник: Така ли ще играем,а? Добре. Щом не искаш сама да се съблечеш аз ще го направя.
Изтръпнах при тези думи. Само преглътнах тежко и чаках чудо да се случи,за да се измъкна от тук. Той пусна пистолета и започна да целува врата ми,а от наболата му брада ме болеше повече. Опитвах се да го избутам,но той не помръдваше. Сложи ръката си на гърдата ми и започна да разсъблича полата и потника ми. Накрая останах само по бельо. Видях как се усмихна и ме погледна.
—Няма да ти се размине. Ще си платиш за това!
Ник: Добре,ако първо убия теб,после новото ти гадже,ще видим кой мен ще ме довърши. Сложи ми белезници и ме закопча до леглото. Остави ме сама в тъмната стая. Заплаках. Няма кой да ми помогне.Гледна точка на Кам:
Обиколих целия град в търсене на Кей,но не я намерих дори и на посочения адрес. Та там имаше поне 50 подобни къщи. Реших да се прибера и да изчакам 24 часа,за да я пусна за издирване. Прибрах се и се пльоснах на леглото. Разбира се няма как да заспя,защото мисълта за нея просто ме преследва.
Гледна точка на Ник:
След 30 минути се върнах при кучката и тя спеше. Аз я отвличам и и казвам,че ще я убия,а тя си спи. Много жалко. Събудих я като ритнах леглото. Тя стана и ме погледна.
Кей: Какво искаш от мен? Защо искаш да ме убиеш? Какво съм ти направила след толкова много години?
—Млъквай,че ще стане по—лошо. Насочи пистолета към областта на корема ми и ме попита:
—Обичаш ли онзи?
Кей: ДА,ОБИЧАМ ГО,ОБИЧАХ ГО,И ВИНАГИ ЩЕ ГО ОБИЧАМ!
—Жалко за теб и за него.
БУММ...
Следваща спирка,домът на онзи,за да го убия. В този момент чух сирени на полиция от задния двор на къщата ми. Мамка му! И тази се тропяса тук. Къде да я скрия? Край! Ще изгния зад решетките. На вратата се позвъня. Имаше и линейка.
Отворих вратата и видях 2 полицая.
Полицията: Имаме подаден сигнал за шумове и за изстрели от съседите Ви.
—Няма такова нещо,господине. Сега ме събудихте.
Полицията: Длъжни сме да проверим.
Влезнаха вътре и първо огледаха първия етаж. После единия започна да се качва нагоре. Мамка му! Сега ще види онази. Реших да офейкам,но ониформения ме спря.
Полицията: Какво криеш горе,че се изплаши,а?
—Н—нищо н—не крия.
В този момент другия полицай се провикна отгоре,носейки тялото на Кей. Натикаха ме в полицейската кола,а проклетата кучка в линейката. Дано да пукне нещастницата.
————На сутринта:————Гледна точка на Кам:
Събуден бях от виковете на Джей и Сара да пусна веднага новините. Скочих по инстинкт и веднага слязох долу и включих телевизора.
От името на телевизията:
—Вчера в 11:38 през нощта е простреляна,и преди това изнасилена жена на 17 години от Ню Йорк. Името ѝ е Кейли Стоун. Простреляна е в областта на корема от Ник Тренд и той е задържан. Няма други следи от побой. Оказва се,че е била бременна. Има голяма опасност детето да не уживее.За повече информация се обадете на...
Гледна точка на Кам:
Дори не дослушах телевизията. Това ми стигаше. Ще убия този,който я е наранил. ПО ДЯВОЛИТЕ! Той я е прострелял в областта на корема. Ами бебето? Какво ще стане с него? Преоблякох се и се затичах към болницата,в която е настанена...
——————————————————
Следва продължение... Надявам се да ви хареса. #драмички. Коментирайте за мнение. Обичам вии!💟
ESTÁS LEYENDO
Една обикновена среща и една необикновена любов💋
RomanceТова е история,за Кейли,17 годишно момиче от Ню Йорк,нейният любовен живот,и за най-добрата и приятелка Дженифър,която е на 16,която също има гадже,но всъщност се върти в любовен триъгълник,и не знае кого да избере,но за мен все пак има Само едно ед...