на вечерята:😁

38 6 5
                                    

Гледна точка на Джей:

Наядохме се и тръгнахме от "MC donalds" право към вкъщи. Часът беше 17:56. Докато слизахме с Кей и Сара надолу по ескалаторите видях супер сладкото момче. Висок,нацепен,русо кестеняв,със сини очи. Ахх,вече съжалявам,че съм с Крис. Не,че и той не става,ноо...тозии...😱😱😱.

Гледна точка на Кей:

Видях как Джей  зяпаше едно момче и щеше чак да се спъне,защото не видя,че слизаме надолу. Дръпнах я рязко към мен.
—Какво ти става бе жена?
—Искаш да се пребиеш ли?
—Не бе,защо да искам?
—Ами гледаш това момче като за световно—казах и посочих русия манекен встрани.
—Виж го колко е сладък какво да направя?
—Ти не си наред май?
—Защо? Не е грозен.
—Той може и мистър "playboy" да е,но до онзи ден беше в леглото на Крис момиче!
—Офф,незнам! Вече съм със смесени чувства.
—Аз пък не—извъртях главата си и си преместнах косата като някаква кифла.
—И довечера знаеш,че Сара извика гаджето си,което означава,че и Крис и Кам ще са там,за да ги запознаем,къпиш?
—Да знам!
—Ти знаеш,но без номера,изцепки и издънки момиче.
—Офф,добре де.

Гледна точка на Сара:

Накупихме си и трите много неща,особено Кей и вече се прибирахме към вкъщи. Трябваше набързо да сготвим нещо,да наредим масата и да се оправим за момчетата. Те казаха,че ще дойдат в 19:30,а вече е 18:31,така че трябва да бързаме,защото имаме само 1 час за приготвяне на всички неща.
Кей запали колата и потеглихме.

————след 10 минути:————

Гледна точка на Кей:

Паркирах в гаража и изкочихме от колата. Затичахме се към кухнята и реших за по—бързо да разпределя задачите,за да можем да успеем. Влязохме в кухнята.
—Така,казвам накратко. Имаме 40 минути да сготвим,да наредим масата и да се оправим самите ние за момчетата. Разпределям задачите по 1 на всяка,за да ни стигне времето.
—No problem bitch—каза Джей.
—Все тая—каза Сара.
—Първо—
Джей,ти взимаш готвенето,защото готвиш най—вкусно и най—бързо от трите.
—Дадено!
(И се захвана да готви).
—Сара—
Ти ще наредиш масата,защото си добра в декорирането.
—Ок.
А аз ще се захвана с дрехите,гримът и прическите ни.
—И как по точно?—попита Сара.
—Ами например,докато вие готвите и подреждате,аз ще избера на всяка дреха,ще приготвя грим,който си отива и ще измисля някакви прически и после ще ви кажа какви.
—Добре—казаха Сара и Джей.
Заизкачвах се нагоре по стълбите и първо се заех с мен си,защото най—бързо щях да се оправя. Имаше още половин час. Нямам почти никакво време. Избрах си първото  нещо,което хванах и харесвах:

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now