Джак?!😠

29 6 3
                                    

Гледна точка на Джей:

Погледнах настрани и видях...
ДЖАК?!
—Джак?! Какво правиш тук?
Крис: Кой е този?
Джак: Гаджето на Джей съм.
Крис: Какво? Джей,какво говори този?
—Не е вярно! Не го слушай.
Джак: Защо се целуваш с този смешник?
Крис: Хаха,ти си имал голямо самочувствие. Но без покритие.—
Каза Крис и заби юмрук в челюстта на Джак. Преди да се опомня навсякъде около мен стана в кръв. Кей се разпищя. Кам я прегърна.
Кам: Кей отивай в колата! Следмалко идваме!
Кей: Но...—Крис не я остави да довърши.
Кам: Казах веднага отивай в колата.
Кей се паникьоса и избяга,а аз останах да разтървавам Крис и Кам от охраната на бара.

От името на охраната:

—Веднага напуснете бара! Как може да удряте нашия шеф?!

Гледна точка на Крис:

Джак стана от пода и каза:
—Жалки сте! Всички тук сте жалки нещастници. Ще се видим в съда.—каза Джак и аз се изсмях в лицето му.
Крис: Не се обаждай,а заминавай,че да не те свия ей сега долу.
Джей ме прегърна и ме целуна. Аз задълбочих целувката.
Охраната: Тук не е място за мляскане. Излизайте веднага оттук и повече да не сме ви видяли.

Гледна точка на Кам:

Притичах навън,за да потърся Кей и я видях на задната седалка на колата с Шон. Затегнах юмрук. Когато Кей ме видя излезе от колата и изтича при мен.
Кей: Всичко наред ли е?—изрече тя през сълзи.
—Да,но защо плачеш?
Кей: Ами,защото се уплаших за Джей,понеже това е бившият ѝ приятел и е способен на всичко. Може да изглежда слаб и нисък,но е голяма мутра.
—Спокойно любов моя,вече всичко е наред.
Казах и я прегърнах. Усетих,че се успокои и я пуснах. Шон си стоеше в колата без дори да му пука и се натискаше със Сара. Видях,че Джей и Крис излизат от входа на бара,а Крис носеше Джей.
—Какво е станало по дяволите!?
Крис: Докато се разправях с охраната Джак е пресрещнал Джей и я е блъснал по стъпалата. Паднала е и си е навехнала крака. Ще убия този кучи син.
Джей: Спокойно! Нищо ми няма,само малко ме боли крака.
Крис: Пак ще го убия! Чакай малко. Всъщност,той от къде те познава?
Джей: Бивше гадже.
Крис: Ясно.
Кей: Хайде като се приберем в нас да говорите,защото няма смисъл да спорим тук.

Гледна точка на Сара:

Аз и Шон бяхме в колата след като си изпихме виното. Искахме да останем малко насаме. Но Кей дойде разплакана и ни прекъсна. Разказа ни всичко и ни стана неудобно с Шон,че не сме били там да помогнем. После потеглихме и Шон спря пред нас. Целуна ме за чао и си тръгна. Влезнахме вътре всички и седнахме в хола.

Гледна точка на Кей:

—Аз отивам да се изкъпя и се връщам.
Кам: Искаш ли помощ в банята скъпа?—каза Кам😉.
—Да може. Уморена съм и искам някой да ми изтърка гърба😉😝.
Качих се с Кам горе и той се съблече и легна на леглото ми. Остана само по боксерки и ме остави само да прехапвам устни.
Съблякох се, погледнах остро към него и влезнах в банята. Кам ме последва. Пуснах ваната и Кам каза:
Кам: Отивам до кухнята замалко.
—Само така по боксерки?
Кам: Спокойно любов. Другите са в хола.
—Добре.

Гледна точка на Кам:

Искам да изненадам Кей. Слязох в кухнята за бутилка шампанско,две чаши и взех един букет от рози. Разкъсах всяко едно листенце от розите и ги сложих в една кошничка. Качих се горе и почуках на вратата. Кей се засмя отвътре и каза да вляза. Остана много изненадана. Сипах шампанско в чашите,запалих ароматни свещи около ваната и влязах при Кей вътре. Прегърнахме се и всичката пяна от шампоана остана по нас. Беше толкова хубаво.

Гледна точка на Кей:

Не знаех,че Кам е толкова романтичен. Толкова е романтично и красиво. Кам започна да оставя нежни целувки по врата ми,а след време те се превърнаха в лилави смучки. Не можах да се сдържа и изстенах. Усетих усмивката му по тялото си. Той взе кошницата и поръси листенца от рози по тялото ми. Аз се засмях а той галеше корема ми. Беше незабравима нощ,въпреки това,което се случи в бара.
——————————————————
Следва продължение... Това е новата ми част. Направих я по—интересна заради една история,която винаги ме вдъхновява да пиша. Това е историята ”Влюбена в собствения си брат”. Това за мен е най—хубавата история,която съм чела в "whattpad" откакто го имам. Благодаря и за мнението на създателката ѝ и подкрепата. Надявам се най—вече на теб да ти хареса. Пожелавам ти успех в историята и се надявам да ти хареса новата ми част. Обичам тее!💗

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now