Част 30:

31 6 5
                                    

... Слязах долу и влязах в кухнята. Шон вече беше дошъл.
—Здравей скъпи. Как си?
Целунах го и седнах в скута му.
Шон: Добре съм Сара,ти как си?
—Супер.
Шон: Та,какво щяхте да ми казвате?
Джей: Следмалко ще разбереш!
Крис влезе в кухнята и седна на масата.
Крис: Ще се обадя на Кам,за да го извикам.
—Добре. Ще го изчакаме и тогава ще говорим.

Разговор:

Крис:Братле,кога се прибираш?
Кам: Следмалко тръгвам брат.
Крис: Добре,ние те чакаме вкъщи.
Кам: Кои ние?
Крис: Ще разбереш,когато дойдеш хайде чао.
Кам: Добре.

Край на разговора.

Гледна точка на Кам:

Целунах Кей и отидах при личният ѝ лекар.
—Утре ли е операцията докторе?
Лекарят: Да господин Камерън.
—Парите утре след нея ли да са при вас?
Лекарят: Да,господине. Сега вече можете да си тръгвате. Не се безпокойте,тя е под строг контрол.
—Добре тогава. Лека вечер.
Лекарят: И на вас.
Тръгнах от болницата. Часът е 18:56. Когато пристигнах вкъщи всички ме чакаха в кухнята.
Джей: Хайде,вечерята е готова.
—Не съм гладен!
Крис: Как така не си гладен? Цял ден не си се прибирал.
—КАЗАХ,ЧЕ НЕ СЪМ ГЛАДЕН!
Качих се горе и влязах в банята.

Гледна точка на Джей:

—Сара,да им разкажем всичко,защото явно Кам е неспокоен.
Сара: Добре.
Започна дългият разговор с кратка история и много въпроси. Вечеряхме и говорехме. Сара разказа за бебето,а аз какво се случи в ресторанта.
Шон: Аз много време не прекарвам с вас,но след 8 дни Кей има рожден ден,а е в такова състояние. Трябва скоро да си оправяме багажа за Париж. Какво ще правим?
—За това не се безпокой. Операцията е утре и после ще има 1 седмица да се възстанови,а това дотогава определено ще стане.
Крис: Бебето,бебето ще и уживее ли?
Сара: Разбира се Крис. Иска ли питане?
Хапнахме още малко и момчетата се качиха по стаите си. Само Сара остана,за да измие чиниите,а аз реших да се кача да проверя как е Кам. Почуках,но никой не отговори. Влезнах,но нямаше никой. Тъкмо се обърнах за да си тръгна,но видях Кам пред мен увит с кърпа около бедрата си. Излизаше от банята.
Кам: Какво има пак? Казах ти,че няма да ям!
—Не,не е затова Кам.
Просто...се притеснявам за теб. Не ядеш,не спиш,не говориш. Как мислиш да я караш така?
Кам: Остави ме мен. Само Кей да се оправи.
—Ще се оправи Кам.—казах и го прегърнах,а той задълбочи прегръдката. В този момент Крис се показа от стаята ми и видя това,което изглежда нелепо. Аз и Кам се прегръщаме пред неговата стая,той е само по кърпа и ме е хванал през кръста,а аз седя и го потупвам по гърба. Очите му светнаха яростно. Взе си сакото от стаята ми и заслиза по стълбите.
—Крис,скъпи почакай. Нека ти обесня.
Докато крачих по стълбите,оплетох крака си и паднах на стълбището. Крис без дори да реагира просто си тръгна и остави затръшната вратата след себе си.
Кам дотича,за да ми помогне.
—Кам,недей не мога да стана. Много боли! Разплаках се от болка.
Кам: Е,не така няма да стане.
Вдигна ме като булка и ме понесе към стаята ми. Сложи ме на леглото и подпря крака ми с възглавница.
—Защо Крис се разсърди Кам? Не ме ли обича? Не ми ли вярва?
Кам: Разбира се,че ти вярва. Просто знае,че съм женкар и сигурно си е помислил,че ти си поредната ми бройка. Преди така отмъкнах едната му приятелка и едвам ми прости. Но теб те обича повече от нея повярвай ми. Затова се ядоса. Остави това,ти сигурна ли си,че си добре? Да те заведа в болница?
—Не Кам,но благодаря. Добре съм наистина,не ме гледай така. Просто съм малко спъната още от тийнейджърка😉. Засмяхме се и Кам ме остави.
Кам: Ще се оправиш ли сама?
—Да,спокойно вече не ме боли толкова.
Кам: Добре тогава. Лека.
—Лека Кам.
Облякох си пижамата и си легнах.
Ето я и нея:

Гледна точка на Сара:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Гледна точка на Сара:

Измих чиниите и се качих горе. Шон каза,че ще спи тази вечер при мен. Разбира се,няма да възразя. Качих се горе и влязах в банята,а Шон ме чакаше нетърпеливо на леглото. Изкъпах се и си облякох пижамата:

Легнах до Шон и тръгнах да угасям нощната лампа,но той хвана ръката ми

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Легнах до Шон и тръгнах да угасям нощната лампа,но той хвана ръката ми.
Шон: Аа,така няма да стане.
Хвана ме и започна да ме разсъблича...
——————————————————
Следва продължение... Надявам се да ви хареса. #драми. Обичам вии!😉

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now