В навечерието на партито:

40 7 6
                                    

...А именно да...

ОТИДА ДА ВЗЕМА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА ИЗПИСВАНЕТО НА КЕЙ!
Изкрещях го силно,но първо отидох да си измия ръцете,защото...знаете защо😂🙊🙉🙈. Влязах в тоалетната и си измих ръцете,а след това се запътих към офиса на секретарката. Изправих се пред бяла врата с червена табела,на която пишеше "ГЛАВЕН СЕКРЕТАР". Почуках и отвътре се чу глас,който ме покани да вляза. Отворих вратата и вътре стоеше жена. Имаше дълга кестенява коса,леко накъдрена. Беше слаба и висока,с красиви кафеви очи. Погледна ме и ми се усмихна. Говореше по служебният телефон,но го затвори. Стана от стола си и дойде към мен.
Тя: Приятно ми е,Лара.
-Здравейте,Камерън.
Лара: Камерън Далас?
-Да? Откъде ме познавате?
Лара: От списнаията,господине. Родителите Ви са много известни в медиите.
-Не ми се говори за това. Както и да е. За друго идвам да говорим,а не за личния ми живот.
Лара: Спокойно Камерън,няма да те изям. Много си пораснал и затова се учудих. За какво си дошъл?
-Искам да подам документи за изписването на приятелката ми.
Лара: Чудесно. Как се казва тя?-попита Лара и се върна на бюрото си,за да напише името и в компютъра.
-Кейли Стоун.
Лара: Момент да проверя...
Да,имаме я в регистъра. Кога искате да я изпишем?
-Днес следобед.
Лара: Добре. Ще оформя документите и ще Ви звънна. Само ми подайте телефонният си номер.
-Сигурна ли сте,че само за това искате телефонния ми номер?
Лара: Що за въпроси Камерън? После ще ти звънна и готово.
-Добре.

Край на разговора.

Дадох и номера си и се качих отново в стаята. Сара и Джей вече бяха събрали багажа на Кей и я преобличаха.

Гледна точка на Джей:

-Какво стана? Изписаха ли я?
Кам: Да,документите следмалко ще бъдат готови. Кей,ти как си?
Кей: Супер благодаря!
Сара: Ние ще изчакаме навън.
Кам: Добре,а аз ще се върна долу за документите.
-Добре до после.

Гледна точка на Кей:

Най-сетне ще се махна оттук. Толкова е скучно. Храната е ужасна. Седя затворена в тази стая по цели дни и цели нощи. Лежа постоянно и не мога да се разхождам както преди. Просто нямам търпение вече не да се махна оттук,не да се прибера вкъщи,а да отида в Париж.

Гледна точка на Кам:

Слязох долу понеже Лара ми прати съобщение,че документите са готови. Взех ги и ги подадох в регистратурата. Писах на Сара да слизат с Кей и се качих в колата си. Най-накрая да се свърши с тази болница и да спра да идвам тук. След малко и Сара,Джей и Кей се появиха,слизайки по стълбите. Качиха се в колата и сложиха Кей до мен. Потеглихме към вкъщи.

Една обикновена среща и една необикновена любов💋Where stories live. Discover now