Гледна точка на Шон:
Извадих един презерватив от шкафчето и си го сложих. Започнах бавно да се тласкам в Сара,а тя стенеше името ми. После ме целуна,а аз задълбочих целувката. Засмуках врата ѝ и тя започна да впива ноктите си по гърба ми. Прехапах устните ѝ. Станах и разкопчах сутиена ѝ. Тя седна върху мен и се подпираше на стената,докато се тласкаше бързо в мен. След 5 минути и двамата се бяхме свършили и се проснахме изтощени на леглото.
—Липсваше ми.
Сара: И ти на мен.
Тя сложи ръката ми зад врата ѝ и подпря глава върху гърдите ми.
—Обичам те.
Целуна ме и аз задълбочих целувката отново😂,но какво да се прави? Любов!
Сара: Лека нощ,любов моя—каза и ме прегърна.
—Лека нощ,любов.
Целунах я по главата и загасих лампата.Гледна точка на Крис:
Веднага щом видях Джей да прегръща Кам всичко ми стана ясно. Тя е влюбена в него и иска да ме изостави. Знаех си,че ако отново простя на Кам ще стане така и пак ще ми отмъкне момичето. Мамка му! Исках да се напия някъде до припадък,за да забравя всичко,но не става толкова лесно. Алкохола ме хваща бавно. Та избрах една дискотека в центъра на града и седнах на бара.
Сервитьорката беше много секси. Подмяташе ми някакви игриви погледи,но я отблъсквах. Дори и Джей да ме е наранила още я обичам.
—Сипи едно уиски.
Тя: Голямо или малко сладкишче?
—Не ме наричай така! И голямо.
Тя: Защо? Има ли проблем? Аз винаги правя комплименти на клиентите си.
—Аз не съм един от твоите клиенти,ясно?
Погледна ме остро и подаде чашата. Излезе от бара и дойде до мен. Беше доста оскъдно облечена. Бих казал меко казано,че имаше прозрачни бикини и едва един жакет,който покриваще гърдите ѝ.
Тя: Хайде де! Знам ги такива като теб. Правите се на недостъпни,но такива най—много ги обичам.
—Какво искаш да кажеш? Това не е ли обикновенна дискотека по дяволите?
Тя: Това е порно клуб,миличко.
Когато чух тези думи,тя ми напъха насила някакво хапче в устата. Запуши носа ми.
Тя: Докато не го глътнеш няма да ти дам да дишаш!
Реших да го глътна,защото след броени секунди щях да се гитна😂. Тя усети как преглътнах и отпусна хватката си. Задишах тежко и след като се успокоих се отпуснах.
Сякаш бях под контрол след като глътнах това хапче.
Тя: Хайде,ела с мен в онази стаичка.—каза и посочи някакво помещение с охрана пред вратата. В какво се забърках боже? Не можах да и откажа. Все едно ми беше все тая. Хвана ме за лакътя и ме придърпа натам. Когато влязах вътре,там имаше легло със червени,прозрачни завеси и някакъв сандък. Тя разкопча ризата ми и започна да целува врата ми и продължаваше така все по надолу докато не стигна до панталоните ми. Съблече ризата ми,а аз бях като омаян. Отиде при сандъка и отвътре беше пълен догоре с играчки за секс. Облече върху себе си някакви секси дрехи и ме закопча с белезници.
Тя: Ще бъдеш само мой и ще бъдеш под мой контрол за тази нощ.
Усмихна ми се и започна да съблича дънките ми. Аз стоях все така безжизнен и не ми пукаше. След време така се превъзбудих,че ми се прииска да изчукам всяка,която срещна на улицата. Какво ми става? Това хапче...
YOU ARE READING
Една обикновена среща и една необикновена любов💋
RomanceТова е история,за Кейли,17 годишно момиче от Ню Йорк,нейният любовен живот,и за най-добрата и приятелка Дженифър,която е на 16,която също има гадже,но всъщност се върти в любовен триъгълник,и не знае кого да избере,но за мен все пак има Само едно ед...