Κεφάλαιο 15

195 53 20
                                    

Angels can fly but they can't swim, can they?

Ήταν άβολο το να κάθομαι σε ένα αυτοκίνητο με την Βανέσα και

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ήταν άβολο το να κάθομαι σε ένα αυτοκίνητο με την Βανέσα και... τον τύπο που μας κατέβασε από την σκεπή. Πάντως δεν φαίνονταν τόσο κακός, μόνο λίγο θυμωμένος.

"Μπορείτε να μου πείτε με τι λογική το κάνατε αυτό; Αν δεν απαντούσα δηλαδή τι θα συνέβαινε θα πηδούσατε από εκεί πάνω;"

Συνέχισε να φωνάζει καθώς οδηγούσε στους σχεδόν άδειους δρόμους. Η κατάσταση τον είχε εκνευρίσει ιδιαίτερα, ειδικά όταν έμαθε ποιανού ήταν το σπίτι.

"Απλά ήταν αναγκαίο να βρούμε κάτι, μην το παίρνεις τόσο στα σοβαρά."

Του επανέλαβε για πέμπτη φορά η Βαν αν και εκείνος δεν φάνηκε να την ακούει, πάλι. Εγώ έτσι όπως ήμουν στα πίσω καθίσματα κοιτούσα μια τον έναν και μια τον άλλο προσπαθώντας να ανακαλύψω τι θα συνέβαινε στην συνέχεια.

Προφανώς η Βανέσα θα κατέληγε να χάσει την υπομονή της αρχίζοντας να φωνάζει χωρίς αύριο ενώ ο άλλος θα θύμωνε περισσότερο. Με άλλα λόγια αν δεν σταματούσαν τώρα την οποιαδήποτε κουβέντα σε λίγα λεπτά θα ήμουν η μόνη λογική και ήρεμη εδώ μέσα.

"Ό,τι έγινε, έγινε. Δεν θα ξανακάνουμε τίποτα παρόμοιο."

Είπα ξεροβήχοντας και τα μάτια τους καρφώθηκαν πάνω μου.

"Έτσι σου έμαθαν εσένα να ξεφεύγεις από δύσκολες καταστάσεις; Λέγοντας πως δεν θα ξαναγίνει; Για ποιον με πέρασες; Δεν είμαι οι γονείς σου!"

Ωραία, τον εξαγρίωσα ακόμα παραπάνω. Κατέβασα το κεφάλι μέχρι που μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου.

Δεν θα ντρεπόμουν που έβγαλα την 'αποστολή' μου εις πέρας ζωντανή. Το θέμα είναι ότι τα καταφέραμε και αυτός... ο τύπος που μας βοήθησε δεν είχε κανένα δικαίωμα να μας φωνάζει λες και είμασταν μωρά.

"Κάτι μου λέει όμως πως δεν είμαστε οι μόνες που μπαίνουμε σε μπελάδες! Και εσύ δεν είσαι διαφορετικός!"

The King Of The Dead #READINT2017 #WSA17Where stories live. Discover now