Κεφάλαιο 3

275 66 78
                                    

On a scale of one to invade Russia in the winter. How bad is your idea?

Μου το έλεγε πάντα η μητέρα μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Μου το έλεγε πάντα η μητέρα μου. 'Εσύ μια μέρα θα μπλέξεις και θα μας βάλεις σε μπελάδες.' και ως συνήθως απλά δυνάμωνα τον ήχο της τηλεόρασης για να μην την ακούω.

Τις περισσότερες φορές μου το έλεγε αφού έσπαγα ένα βάζο με μαρμελάδα ή χτυπούσα καταλάθως με την πόρτα του μπάνιου τον αδελφό μου καθώς πήγαινε να μπει μέσα. Αυτό ποτέ δεν το έκανα επίτηδες. Υπόσχομαι στην ζωή του σκύλου που δεν έχω.

Αναστέναξα κοιτώντας το ταβάνι του δωματίου μου μουτρωμένη. Όπως θα το περίμενε κανείς ο Τζον δεν θυμόταν τίποτα από τον... 'θάνατο' του.

Ανασηκώθηκα καθώς άρχισα να ακούω θορύβους έξω από την πόρτα μου. Θα ξύπνησε το μικρό αντράκι της οικογένειας φαίνεται...

Τώρα εγώ να πάω να τον ξαναδώ;

Αλλά και να το κάνω τι θα αλλάξει; Έτσι κι αλλιώς δεν θα θυμόταν τίποτα από όσα πραγματικά συνέβησαν χθες.

Στο μυαλό του το μόνο που έγινε ήταν ότι εγώ καθόμουν έξω από την εξώπορτα του σπιτιού σαν το κούτσουρο και κοιτούσα το υπερπέραν χαμένη.

Ούτε στο ελάχιστο δηλαδή δεν ήξερε την αλήθεια. Ούτε τον Θάνατο είχε δει.

Και μόνο με την σκέψη του ονόματος του μπλόκαρα. Υποτίθεται ότι σήμερα το βράδυ θα συναντιόμασταν για να μου εξηγήσει καλύτερα τι ήθελε.

Η ιδέα δεν μου ήταν ιδιαίτερα ελκυστική. Από όσα  είχε προλάβει να μου  πει ο Θάνατος εχθές ο συμμαθητής μου -  ο οποίος θα έρθει μόλις αυτήν την Δευτέρα που μας έρχεται πρώτη φορά στο σχολείο, ναι, τόσο καινούργιος είναι- θα είναι κάπως... Ασυνήθιστος;

Όπως για παράδειγμα θα είναι υπερβολικά μοναχικός σε στάδιο προβλήματος, θα έχει μια ιδιαίτερη  αγάπη για τα σκούρα χρώματα, δύσκολα θα σηκώνει το κεφάλι του από το πάτωμα και πολλά άλλα που με έκαναν να αναρωτιέμαι τι είδους άτομο είναι.

The King Of The Dead #READINT2017 #WSA17Donde viven las historias. Descúbrelo ahora