(whaaaat πότε φτάσαμε εδώ και δεν το πήρα χαμπάρι;)
Οι άβολες σιωπές είναι κάτι που όλοι ζούνε, ανεξαιρέτως αν είναι νεκροί ζωντανοί, βασιλιάδες των νεκρών ή ακόμα και άνθρωποι.
Απλά δεν έχει σημασία. Αν υπάρχεις ή υπήρξες σίγουρα έχεις ζήσει μια.
Χτύπησα νευρικά τα νύχια μου πάνω στο κάθισμα του αυτοκινήτου θυμίζοντας στον εαυτό μου πως έπρεπε να τα κόψω.
Αν και αυτήν την στιγμή δεν ήταν κάτι επείγον για να σκέφτομαι.
Διακριτικά έριξα μια ματιά στους υπόλοιπους που ήταν μαζί μου στο όχημα.
Ο Λίο σαν οδηγός δίπλα μου είχε μια σκληρή έκφραση στο πρόσωπο του λες και δεν ήξερε πως να αντιδράσει, από πίσω του ή Έσμε έδειχνε απλά νευρική σαν εμένα, στην μέση των πίσω καθισμάτων ήταν ο Τζέησον που είχε κοκκινίσει σαν ώριμη φράουλα και μετά από αυτόν η Βανέσα, της οποίας το αμάξι είχε μείνει από βενζίνη και θα καλούσε αύριο κάποιον να το έπαιρνε από εκεί που το είχε παρκάρει.
"Εμ, τι νέα; "
Άκουσα τελικά τον Τζέησον να ρωτάει. Η Έσμε με την Βανέσα τον αγριοκοίταξαν θυμωμένες.
"Τι; Δεν είναι δικό μου λάθος ξέρετε που είμαι αυτό που είμαι! Έτσι κι αλλιώς εσείς το γνωρίζατε, μόνο η Ολ το έμαθε τώρα και είναι πιο ήρεμη από όλους."
Αυτό θα το πάρω ως κομπλιμέντο προς της θεατρικές μου ικανότητες.
"Έχει ένα δίκιο. Παίρνουμε το θέμα πιο βαριά από ότι θα έπρεπε. Έτσι κι αλλιώς εμείς ήδη το ξέραμε. "
Είπε ο Λίο και μετά από λίγο ξαναμίλησε σκεπτικός.
" Δεν είναι ότι ο Τζέησον είναι σαν τον Τζακ έτσι κι αλλιώς. "
" Και πάλι της το είπε πολύ απότομα! "
Δικαιολόγησε τα νεύρα της η Έσμε δείχνοντας τον καημένο τον Τζέησον.
Τον λυπόμουν λίγο μιας που είχε γίνει ο στόχος των δύο νευριασμένων κοριτσιών για το τίποτα.
Δηλαδή, όχι ακριβώς για το τίποτα αλλά για κάτι που δεν έφταιγε αυτός.
" Παιδιά πραγματικά δεν έχω πρόβλημα που ο Τζέησον είναι... Συλλέκτης ψυχών. Απλά εκείνη την στιγμή που ήρθε ξαφνικό. "
Αποφάσισα να ελαφρύνω τα πνεύματα ανοίγοντας επιτέλους το στόμα μου για να πω τι πιστεύω.
Όταν ο Τζέησον μου απάντησε στην ερώτηση μου, γιατί έχει μυτερά δόντια, δεν περίμενα να μου πει: Επειδή είμαι συλλέκτης ψυχών.
DU LIEST GERADE
The King Of The Dead #READINT2017 #WSA17
FantasyAnd oh... This is a sad story... About a girl who wanted to be loved. And Death who just wanted to destroy someone. Or at least this is what these two lines say. +++ "Μόλις είπε την ιστορία μας στενάχωρη; " Τον κοίταξα και εκείνος απλά αναστένα...