GET READY FOR A ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ROALCOASTER (ΔΕΝ ΈΧΩ ΙΔΈΑ ΑΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΈΤΣΙ)
(ΓΙΕΕΗ)
Αν σας αρέσει μην ξεχάσετε να σχολιάσετε και να ψηφίσετε 😘😊
I'M EXCITEDDD
:DDDD
+(δεν ξέρω αν το είχατε διαβάσει στο προηγούμενο :() θέλετε να γράψω στο big Book blablabla ένα ονε -shot με τον Θάνατο και την Ολιβια ή όχι επειδή δεν είμαι σίγουρη :/ :(
+++
Άνοιξα τα μάτια μου αργά ακόμα κουρασμένη από εχθές. Συνοφρυωμένη κοίταξα το δωμάτιο γύρω μου παρατηρώντας ότι ήταν πολύ πιο φωτεινό από ότι συνήθως. Τις περισσότερες φορές εφτά η ώρα το πρωί ήταν ακόμα σκοτεινό. Αδιάφορα απλά κουλουριάστικα περισσότερο στο κρεβάτι βρίσκοντας κάτι σκληρό πίσω μου.
Ξαφνιάσμενη γύρισα αργά βρίσκοντας τον Θάνατο να κοιμάται γαλήνια.
Το εννοούσε όταν είπε πως θα έμενε.
Σκέφτηκα χαμογελώντας και επέστρεψα πάλι στην προηγούμενη θέση μου.
Φαντάζομαι δεν θα ήθελε πολύ ώρα ακόμα μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητίρι.
Μισάνοιξα τα μάτια μου ίσα για να δω το ρολόι έτσι ώστε να εξακριβώσω ότι είχα τουλάχιστον ακόμα δέκα λεπτά ύπνου.
"Δέκα η ώρα;"
Φώναξα και σηκώθηκα απότομα.
"Πως συνέβη αυτό;"
Συνέχισα στον ίδιο τόνο ταρακουνώντας την μικρή συσκευή.
"Τι έγινε; Γιατί φωνάζεις πρωινιάτικα;"
Ρώτησε νυσταγμένα ο Θάνατος χωρίς να έχει ξυπνήσει τελείως ακόμα. Κάρφωσα τα μάτια μου πάνω του καθώς τεντωνόταν και έδιωχνε μακριά το σεντόνι από τα πόδια του. Τον παρατηρούσα εώς ότου επιτέλους μου επέστρεψε το βλέμμα.
"Όλα καλά;"
Στάθηκε δίπλα μου αναστατωμένος προφανώς επειδή με είδε έτσι.
"Όχι! Είναι δέκα η ώρα! Έχασα τις πρώτες ώρες!"
Για λίγο δεν απάντησε παρά μόνο με κοιτούσε προσπαθώντας να καταλάβει τι έλεγα. Γούρλωσα τα μάτια μου χωρίς να πιστεύω ότι είχε ξεχάσει πως ήταν καθημερινή.
"Αα... Είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα που θα χάσεις μια μέρα τα μαθήματα; Μπορεί να στα φέρει εκείνη η φίλη σου."
Πρότεινε αποφεύγοντας το βλέμμα μου.
Μόλις ο Θάνατος είπε κάτι που θα με φέρει πιο μακριά από το να εκπληρώσω τον στόχο μου και να πλησιάσω τον Τζακ;
ČTEŠ
The King Of The Dead #READINT2017 #WSA17
FantasyAnd oh... This is a sad story... About a girl who wanted to be loved. And Death who just wanted to destroy someone. Or at least this is what these two lines say. +++ "Μόλις είπε την ιστορία μας στενάχωρη; " Τον κοίταξα και εκείνος απλά αναστένα...