ΑΡΧΊΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΑΡΧΊΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑΣΚΑΤΑ
+ΠΡΟΣΠΑΘΏ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΒΔΟΜΆΔΕΣ ΤΏΡΑ
ΤΙ ΦΑΣΗ?!
Επιπλέον με έπιασαν τα υπαρξιακά μου. ΞΑΝΆ
Επίσης θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση επειδή απλά προσπαθώ να κάνω αυτό το βιβλίο κάτι σημαντικό και για άλλα άτομα εκτός από εμένα (που προφανώς δεν μπορώ να το αφήσω σε ησυχία :'))
Θυμάστε μια στιγμή ή ένα quote του βιβλίου μέχρι τώρα που σας άρεσε ή σας τράβηξε την προσοχή;
(ξέρω, ζητάω πολλά αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω :'))
ΑΝ πάλι δεν έχετε (που δεν υπάρχει προμπλεμ με αυτό) απλά πείτε πως δεν θυμάστε :')
Απλά μην με αφήσετε να ρωτάω πράγματα μόνη μου, μου φτάνει που κάνω συζητήσεις με τον εαυτό μου έτσι κι αλλιώς (*depressed*) αν αρχίσει αυτή η συνήθεια και στο Wattpad χάθηκα *evenmoredepressed*
(plus εάν θέλετε δείτε το Random Book που έχω αρχίσει εδώ και κάτι μήνες αλλά ξέχασα να του κάνω μαύρη διαφήμιση)
(έχει κάποια one shots με τον Θάνατο και την Ολίβια)
(*γκουχ* awkward *γκουχ*)
(extra plus ΜΗΝ ΞΕΧΆΣΕΤΕ ΝΑ ΑΦΉΣΕΤΕ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΈΝΑ ΣΧΟΛΙΟ, ΤΟ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΜΟΥ 💀)
😐😢
+++
Βγήκα έξω γρήγορα με τον Θάνατο να προσπαθεί να ντυθεί βιαστικά από πίσω μου.
Η αλήθεια είναι πως βαθιά μέσα μου - ίσως και λίγο από έξω μου- ένιωσα μια ανακούφιση που δεν θα χρειαζόταν να μείνω άλλο στο ίδιο δωμάτιο με έναν ημίγυμνο τύπο χιλίων εκατομμυρίων ετών που έδειχνε πιο ωραίος και από το celebrity crush μου.
Επίσης ήλπιζα πως οι σκέψεις αυτού του περιεχομένου που έκανα τον τελευταίο καιρό ήταν όλες λόγω τον ορμονών και μόνο. Οτιδήποτε άλλο θα μου δημιουργούσε μπελάδες που δεν θα ήθελα να έχω.
Αν και... Όσο να είναι είμαι σίγουρη πως θα μου μείνει άχτι να μάθω τι ήθελε να μου πει.
"Μπορείς να σταματήσεις να φωνάζεις; Είναι ακόμα εδώ ξέρεις! Τους χαλάς το συναίσθημα! "
Έμεινα με μισό κλειστά μάτια να κοιτάω τον Mavi να φωνάζει στην Σκελ καθώς ένα σπασμένο βάζο κύτονταν ενδιάμεσα τους.
Πίσω από τον πρώτο στεκόταν και μια γυναίκα με αυστηρά επαγγελματικό παρουσιαστικό που με έκανε να νιώθω σαν μυρμήγκι μπροστά της.
ESTÁS LEYENDO
The King Of The Dead #READINT2017 #WSA17
FantasíaAnd oh... This is a sad story... About a girl who wanted to be loved. And Death who just wanted to destroy someone. Or at least this is what these two lines say. +++ "Μόλις είπε την ιστορία μας στενάχωρη; " Τον κοίταξα και εκείνος απλά αναστένα...