1. Ateş 🔥

9.6K 670 576
                                    

"Herkes hazır mı?" Annen içindeki heyecan ve telaş ile evin içine doğru bağırdığında derin bir nefes alıp isteksizce saçına altın renkli ve beyaz taşlar ile süslü anka kuşu tokasını taktın. Bu tokayı abin Chanyeol sana hediye etmişti.

"Ben eş seçme törenine gelmek istemiyorum." Dudaklarını büzerek konuştuğunda kardeşin Tao oturduğu yatağın üzerinde gözlerini devirdi.

"Sence annem veya babam bunu kabul eder mi? Üstelik abimiz Seçilmiş Kadim Muhafız iken. Ayrıca Chanyeol seni orada görmek isteyecektir."

Umutsuz bir şekilde onun yanına oturduğunda kollarını sana sardı.

"Ben bir *nihil'im Tao. Bütün ülke sakinleri bunu biliyor. O küçümseyici gözleri tekrar görmek istemiyorum."

Kardeşin derin bir iç çektiğinde sende onu taklit ettin.

"Onların söylediği gibi ailemizin ya da ülkemizin yüz karası değilsin Iunae Lumen **. Farklı oluşun seni bu duruma düşürmez."

"Beni avutmaya çalışma ZiTao. Annem, babam ve sen 3. Kademesiniz. Chanyeol ise Seçilmiş bir Kadim. Ben ise son kademeyim. Bir hiçim." Ellerini kucağında birleştirip konuştun.

Ülkeniz çok keskin bir soy sistemi ile ayrılıyordu. En tepede Kadim Ejderha soyu vardı. Bu soy Ülke ruhu tarafından Ülkenizi en iyi şekilde yönetmesi için yaratılmıştı.

Ikinci sırada Seçilmiş Kadimler vardı. Bunlar Doğduktan hemen sonra Ülke ruhu tarafından Ülkenizin bekâsı için seçilen kişlerdi. Farklı görevlere verilmeleri mümkündü.

Üçüncü sırada Melez soylular vardı. Yarı yarıya Ülke ruhundan bir şeylere sahip olanlar bu sırada yer alıyordu.

Ve son olarak nihil'ler vardı. Soy sisteminin en sonunda olanlar. Hiç bir güce ve hiç bir asil soya sahip olamayanlar. Sende bu sınıfa dahildin. Annen ve Baban Melez soylu olmasına rağmen sen bir Nihil olarak doğmuştun. Bu çok nadir gelişen bir şeydi. Ülkede Nihiller oldukça azdı ve Ülke sınırları içinde olan fakat insanlardan uzak olan bölgede yaşarlardı. Fakat sen istisnaydın. Abin Chanyeol gitmek için yaşının dolmasını beklemeden saraydaki bağlantılarını kullanarak kalmanı sağlamıştı.

Bu bütün soy ayrımına ülke ruhunun kendisi karar vermişti. Ülkenin bir ruhu ve kendi iradesi vardı. Kadim olan ya da olmayan bütün varlıklar ondan gelmişti.

"Çocuklar hadi artık gitmemiz gerek." Annen odanın kapısını açıp kafasını uzattı ve ikinize bakarak konuştu.

"Geliyoruz anne." ZiTao yerinden kalkıp seninde kalkmanı bekledi. Son kez ayna da kendine baktın ve boynundaki silik doğum lekesinin sanki biraz koyulaştığını hissettin.

***
Eş seçimi töreninin yapılacağı alana geldiğiniz de görkemli süslemeleri inceledin.

Yukarıdan aşağı sarkan flamalarda Kadim Ejderha soyunun armaları vardı. Ilk kez bir Eş seçimi törenine katılmıyordun fakat bu sefer ki biraz farklıydı. Bu Prens Wu Yifan'ın töreniydi. Ülkedeki en güçlü Ejderha'ya sahip olan kişi bu törenle kendine bir Anka Kuşu seçecekti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Selection of the Dragon¹ (Wu YiFan OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin