🔥Son Köz🔥

5.7K 401 225
                                    

Son Özel Bölüm .

-Hamilelik.-

***
"Yifan?" Gecenin bir vakti uyanıp sızlandığında yanında yatan eşin homurdanarak sana döndü.

"Hm?" Dudak büzerek doğruldun ve sırtını yatak başlığına yasladın.

"Ben aşerdim." Söylediğin cümle ile Yifan'ın gözleri açılmıştı. Eşin yatakta doğrulup gözlerini şöyle bir avuşturdu ve ardından alnına bir öpücük kondurdu.

"Ne aşerdin aşkım?" Uykulu ve çatallı sesiyle konuştuğunda üzüntü ile iç çektin. Hamileliğinin son ayında olsan bile neredeyse her gece eşini bu aşermelerin yüzünden uyandırıyordun. Isteklerini kapınızda bekleyen muhafızlara da söyleyebilirdiniz fakat Yifan buna şiddetle karşı çıkıyordu. Kendisi yapmakta kararlıydı.

"KyungSoo'nun çöreklerinden istiyorum." Yifan gülümseyip dudaklarına bir öpücük bıraktı ve yataktan çıktı. Anlaşılan KyungSoo'nun tekrar uyanması gerekecekti.

-

"Kusura bakma Soo gecenin bir vakti yine uyandırmak zorunda kaldım." Yifan mutfaktaki sedire otururken konuştu. KyungSoo uykulu olsa da gülümsemişti.

"Sorun değil Majesteleri. Kraliçe ve minik prenses mutlu olacaksa uykumdan olurum." Yifan iç çekip yüzünü sıvazladığında geniş saray mutfağının kapısı açılmıştı.

"Soo çörekler olduğunda bir tane de bana verir misin?" RiJin uykulu bir halde içeri girdiğinde Yifan kaşlarını kaldırdı.

"Seni de mi uyandırdı?" Genç kız Kralın sesini duyduğunda ona döndü.

"Rüyamda çörek gördüm ve kafamın içinde dönüp duruyor. Kahine gideceğim en son majesteleri. Kraliçenin hamileliği bitene kadar ben böyle yaşayamam. Zaten hep açım bir de üstüne bu eklenince dengem şaştı." KyungSoo kıkırdayıp büyük fırından tepsiyi çıkardı.

"Tamam yarın kahini saraya çağırayım da bir çaresine baksın." Yifan doğrulup geceliğini düzeltti. RiJin gülümseyerek Soo'nun uzattığı tabağı aldı ve selam verip mutfaktan çıktı.

Koridorda yürürken çöreklerden birini kemirmeye çoktan başlamıştı bile. Koridoru yarıladığında karşısında Chanyeol'u görmüştü. Lokmasını yutup kaşları çattı.

"Sen niye uyandın?" Chanyeol saçlarını karıştırdıktan sonra RiJin'e sarıldı.

"Yokluğunu hissettim." RiJin kıkırdayıp eşinin beline kolunu doladı ve onu odalarına sürükledi.

"Uykulu devim benim. Tam bir bebişsin şu an." RiJin kıkırdayarak konuştuğunda Chanyeol gülümseyip onun saçlarına bir öpücük kondurdu.

***

Elin karnında sabırsızlıkla yatakta bekliyordun. Çörekler kafanın içinde dönüp duruyordu. Bir an önce yemezsen çatlayacaktın.

Odanın kapısı açıldığında heyecanla ayağa kalktın. Yifan elinde koca bir tabak çörekle geldiğinde koşura koştura ona yaklaştın. Eşin gözlerini devirirken gülümsüyordu.

"Bir an gelmeyeceksin sandım Yifan." Sızlanarak konuştun ve elindeki tabakla yatağa geri oturdun.

"Aşkım, çörek için Soo'yu uyandırmak zorunda kaldım ve çörek öyle çabuk pişmiyor." Yifan yanına uzanıp sana doğru yan döndü. Sen çoktan çöreklerini yemeğe başlamıştın.

"Guo'da bu kadar çok aşermiyordum. Şimdi neden böyle oldu anlamadım." Lokmanı yuttuktan sonra dudak büzerek konuştun. Yifan gülümseyip hafif şiş karnına bir öpücük kondurdu.

Selection of the Dragon¹ (Wu YiFan OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin