19. Ateş 🔥

5.1K 447 281
                                    

Derin bir nefes alarak elindeki kadehi bıraktın ve bir kaç masa ötende kadın bürokratlar ile oldukça neşeli bir şekilde konuşan eşine baktın.

Yüksek bürokrasiden bir Anka'nın kızı evleniyordu ve Kraliyet ailesi de elbette davetliydi. Fakat davete geldiniz geleli eşin yanına gelmemişti.

"Oldukça sinir bozucu öyle değil mi?" Chaerin kulağına eğilerek konuştuğunda onu onayladın. "Bak benimki de aynısını yapıyor." Diğer köşede aynı kardeşi gibi etrafı Ankalar ile çevrili olan Jiyong'u gösterdi.

"Bir miktar özeniyorum fakat yaptıkları saçmalık." Seulgi senin koluna girerek konuştuğunda ona döndün. Oldukça sade bir makyaj yapmış olsa da yine de parlıyordu.

Arkanda hissettiğin güçle kafanı çevirdiğinde RiJin'in gülümseyerek sana baktığını hissettin. Aynı şekilde karşılık verdiğinde yanında sana onun gibi bakan abin Chanyeol'u da görmüştün.

Onlar gibi bir kaç muhafız da salona dağılmış güvenliği sağlıyordu. RiJin, Chanyeol'un yanından ayrılıp senin yanına geldiğinde ona döndün.

"Yani isterseniz kaos çıkartabilirim. Bu konularda üstüme yoktur." Kıkırdayarak sana baktığında gözlerini yuvarladın. [YN: İnceyi anladınız mı? Djsjfjej]

"Bence harika bir fikir. Şu kızın eteklerini falan tutuştursan müthiş olur." Chaerin Jiyong'un koluna dokunan Anka'yı işaret ederek konuştuğunda hepiniz kahkaha atmıştınız. Yifan ve Jiyong'un dikkati size dönerken masanıza yaklaşan esmer bir adam dikkatinizi çekti.

"Majesteleri." Kibarca sizi selamladığında gülümseyerek karşılık verdiniz.

"Kaos kendi geldi." RiJin ufak bir kahkaha atarak yanınızdan ayrıldığında dikkatlice karşındaki adama bakma ihtiyacı hissettin.

Gözlerin kısa sürede iki katına ulaşmıştı.

Kafanı etrafına çevirdiğinde Chaerin ve Seulgi'nin yanından ayrıldığını yeni fark etmiştin.

"Sen de mi Reenkarne oldun yoksa benim gözlerim yanlış mı görüyor Kim Jongin?" Şüpheli bir ses tonu ile konuştuğunda genç adamdan ufak bir kıkırdama kazandın.

"Hayır Majesteleri yanlış görmüyorsunuz. Yalnız bu yaşamda ismim Kai." Yüzünde kocaman bir gülümseme yer edindi ve kendini Kai'ye sarılmaktan alıkoyamadın.

"Seni tekrar gördüğüme sevindim!"

"Ben de sizi gördüğüme sevindim Zümrüd-ü Anka."

Jongin, sen ve diğer kadın Ankalar dışında erkek olarak doğan tek Anka'ydı ve ikiniz sen ruh eşin olan Cor Meum ile karşılaşmadan önce oldukça yakındınız. Sevgili anlamında bir yakınlık.

"Tekrar yaşama döndüğünüzü öğrendiğimde yanınıza gelmek istedim fakat RiJin beni alıkoydu." Gözlerini kısarak muhafızına baktığında RiJin ona ufak bir şekilde dil çıkardı. Bu Kai'nin kıkırdamasına yol açmıştı.

"Benliğimi hatırlamam oldukça uzun sürdü Kai. RiJin'in seni benden uzak tutması normal." Gülümseyerek onu cevapladığında o da gülümsedi.

"Neden ensem yanıyormuş gibi hissediyorum?" Dudaklarının arasından konuşup sana bakmaya devam ettiğinde kıkırdayarak onun arkasına baktın. Yifan kaşlarını çatmış bir şekilde Kai'ye bakıyordu.

"Sanırım Yifan kıskançlık krizine girdi." Kurduğun cümle ile birlikte Kai hafif bir kahkaha attı ve içkisinden bir yudum aldı.

"Geçmiş asırda size sırıl sıklam âşık olmuş olabilirim fakat bu benliğimde tamamen başka bir kadına aidim." Iç çekerek konuştuğunda gülümsedin.

Selection of the Dragon¹ (Wu YiFan OC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin