Medya: dohnuth 'un yapmış olduğu Mükemmeliyet *-* Ellerine sağlık çiçeğim 💐
***Yifan gözlerini yumarak derince soludu. Hatırlıyordu. Sonunda kim olduğunu ve asıl benliğini hatırlıyordu.
Gökyüzüne baktı. Eşi, kıymetlisi, ışığı, Iunae Lumen'i zarif Zümrüd-ü Ankası yine onun için savaşıyordu. Tarih kendini tekrar ediyor gibiydi.
Fakat eşi yaralanmıştı. Canı yanıyordu ve Yifan daha önce hissettiklerinden daha yıkıcı bir öfke hissediyordu. Ayağı kalktı ve çoktan iyileşmiş olan yarasına baktı. Dönüşmeliydi.
Kadim Ejderha tekrar savaş meydanında boy gösterdiğinde düşman askeri irkildi. Içlerini bir korku kaplamıştı zira karşılarındaki güç katlanmıştı.
Kadim Ejderha senin yanına yaklaşıp buz tutan kanadının eski haline dönmesini sağladı.
"Hatırlıyorsun?" Kalbin farkındalıkla tekledi. Sevgiline bu bedende seslenmeyeli uzun zaman olmuştu.
"Hatırlıyorum pretiosum." Kanatlarını çırparak yükseldi ve büyük bir ateş topunu düşmana gönderdi. Sende aynı şekilde yükselip ona eşlik etmeye başladığında diğer atıcılar da sizi takip etti.
Buz devlerini yok etseniz de asıl yöneticileri de halletmeniz gerekiyordu.
Birçok asker yaralanmıştı ve savaş her an tersine dönebilecek gibi duruyordu. Yifan ile birbirinize tek bakışınız yetmişti. Hareketler için birbiriniz ile konuşmanıza gerek yoktu. Kalbiniz vardı.
Yifan ve sen son kez karşılıklı bir şekilde ateşinizi düşmana püskürttünüz. Glacies ordusu buhar olmuştu.
Kadim Ejderha ve Zümrüd-ü Anka, Cor Meum'u kurtarmıştı. Asırlar önce kurdukları gibi.
***
Lux Coronam bütün güzelliği ile ışığını saçarken Yifan kafasını senin boyun girintine sokup derin derin soludu.
"Nasıl da özlemişim kokunu? Asırlardır hasretim sana." Buğulu bir ses tonu ile konuştuğunda gülümseyip saçlarını okşadın.
"Sonunda hatırlayabildiğin için mutluyum." Yifan kafasını boynundan çekti ve doğruldu. Gözlerinde hasret, minnet ve aşk vardı.
"Geri geldiğin için mutluyum. Seni ruhumda hissederken bedenimden bir o kadar uzak hissetmek azap gibiydi. Yeniden doğduğun için teşekkür ederim pretiosum." Burnunu senin burnunun ucuna değdirdi. Gülümseyerek eşinin dudaklarına uzandın. Huzurlu ve hiç olmadığın kadar ait hissediyordun kendini.
Benliğini hatırlamadan önce kendini toplumdan dışlanmış hissediyordun. Aciz hissediyordun. Fakat şimdi öyle değildi. Cor Meum'un kurucusu sendin. Onun kıymetlisiydin. Yanı başında kalp atışlarını hissediyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selection of the Dragon¹ (Wu YiFan OC)
FanficWu YiFan kadim Ejderha soyunun Prensi'ydi. Kendisi ve içindeki Ejderha yenilmesi zor güçteydi. Ve bu Ejderha'nın kendi Anka Kuşunu seçmesi gerekiyordu. Fakat olmaması gereken bir şey oldu. Ejderha bir Nihil'i seçti. Yani seni. Wu YiFan x Sen. -Yaza...