Capitolul 2

478 14 2
                                    


Prezent

După ce am făcut toate cumpărăturile, după ce am analizat bine situaţia, am decis. ! Mă schimb.!

Mi-am spus să încep chiar cu prima zi de liceu, de aceea am îmbrăcat un maiou negreu, blugi mulaţi şi o pereche de adidaşi albi. Mi-am lăsat părul uşor ondulat pe spate şi mi-am făcut un machiaj decent.

Emma şi-a lăsat şi ea părul pe spate, îmbrăcând un top negreu, o fustă vişinie şi o pereche de sandale negre.
Machiajul şi l-a făcut puţin mai accentuat ca la mine, dar îmi plăcea.

Gata cu fetele liniştite şi cuminţi !!
Gata cu vechea Sofia şi Emma.
Liceu, aşteaptă-ne.

-Eşti pregătită? Îmi zâmbeşte dulce bruneta de lângă mine.
-Da, Emma, să mergem, o apuc de mână şi păşim pe uşile liceului, unde imediat ne întâmpină un zâmbet cald.

-Bună ziua, voi ar trebui să fiţi Sofia şi Emma, mă numesc doamna Anastasia, sunt directoarea liceului.
-Bună ziua, răspundem unison.
-Domnişoarelor, vă rog urmaţi-mă, a spus directoarea şi a început să meargă pe coridorul lung.

Am analizat fiecare uşă, în timp ce doamna Anastasia ne povestea ce cursuri se ţin acolo.
Deşi încă nu sunt sigură, îmi place liceul la prima vedere, în special dulăpioarele gri situate pe o parte şi alta a coridorului.
După alte lămuriri şi explicaţii, directoarea ne-a invitat în aşa zisa clasă a noastră

Întrăm în urma ei, după ce deschide uşa mare a clasei.
Privesc atent clasă, e una reparată recent sau păstrată foarte bine. Mobilierul arată superb, la fel și bejul deschis de pe pereți. Lângă geam erau situate vre-o 10 orhidee, de un roz pal.
Oficial, o să-mi placă aici!

-Bună ziua elevi, spune directoarea afişând un zâmbet, iar ei se ridică frumos, salutând-o înapoi.
-Doamna Miller, acestea sunt elevele transferate, vă rog să le faceţi cunoştinţă cu clasa şi ajutaţi-le să se acomodeze, iar voi, domnişoarelor, după ore vă rog să veniţi în cabinetul meu, pentru a semnata câteva acte şi să vă primiţi cheile de la dulăpioare.

După ce a cotit la dreapta, directoarea a dispărut pe coridor.
Noi în schimb am rămas aici, suportând toate privirile asupra noastră, unele calde, altele ucigaşe.

-Cum vă numiţi? întreabă profesoara şi ne zâmbeşte dulce.
-Eu sunt Emma Smith, iar prietena mea este Sofia Stone, a spus Emma şi i-a zâmbit.
-Domnişoara Smith şi domnişoara Stone, mă numesc doamna Miller şi o să vă fiu coordonatoare. Acum vă rog luaţi loc să continuăm ora, spune asta arătând cu mâna la locurile libere.

Orele au trecut greu, dar am făcut faţă, mai aveam 2 ore şi după urma să ieşim cu Emma prin oraş, să analizăm împrejurimile.

-Însfârşit gata, dar nu reuşesc să mă bucur în deajuns, pentru că...

-Sofia, aici erai, fuge spre mine bruneta şi mă ia într-o îmbrăţişare strânsă.
-Ce ai? Zic eu șocată de aşa zisa strânsoare.
-Vezi băieţii aia, şi-mi face semn la 3 băieţi de lângă cantină.
-Ce-i cu ei? Întreb eu
-Ne-au rugat să mergem cu ei prin oraş, ei în schimb o să ne arate locurile..
-Nu ştiu Emma, sunt obosită şi..
Nu reuşesc să zic ceva căci mă apucase de mână şi mă târâia după ea..
-Emma, ia-o mai încet, ţip eu, după ce bruneta asta fugea deja.

---------------------------------------------

Îmi cer scuze pentru greşeli.
E prima mea carte, deci sunt începătoare.
Aştept sfaturi de la voi şi observaţii.
O să le citesc cu plăcere.
Iar vouă... lectură plăcută <3

Provoacă-măUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum