Capitolul 14

250 6 0
                                    


Matei povesteşte..

Ora 16:25

-Alex, ești gata ?

Omul ăla are 30 minute decând nu iese din baie, zici că-i vre-o femeie.

-Încă 5 minute, strigă el.
-De ce, puişor, nu-ţi găseşti rujul ?
-Dacă ies de aici, o să-ţi vopsesc ochişorii cu un violet prin prejur. Am zis 5 minute.
-Mă uit la oră... e 16:26. Dacă peste 5 minute nu ieși, i-au mașina și plec.

Nu mai ascult ce zice acolo, dar sigur m-a înjurat de câteva ori.

Mă duc în camera mea și mă trântesc pe patul moale. Dar nuu, n-am eu norocul să mă relaxez puțin.. pentru că-mi sună telefonul.

-Aloo.. da, zic sec.
-Salut îngeraş, ce faci, de ce nu suni?.

Chiţăitul ăsta mă enervează.

-Păi, puişor, dacă mi-ai zice cine ești.. te-aş trimite undeva anume, dar până când..
-Cum adică cine sunt ?
-Vezi, nici tu nu știi cine ești, dar eu?
-Matei, sunt eu Amanda.

Încă n-am trimis-o pe asta?

-Amanda, n-am chef de tine, hai pa.

Uff..trebuie să termin cu asta.

Inchid telefonul și privesc cesul, e 16:30
Sunt sigur că nu-i gata "domnișoară", așa că mă duc iar la baie.

-Domnișoară, eu plec, bat la ușa, dar e liniște. Ciudat.

-Aleeex, unde ești ? Îmi strig fratele prin casă.
-Ieși, sunt la ușa, mă încalţ.
-Vaaaai, Alex e deja încâlţat. Ninge afară și eu nu știu ?
-Mai faci pe sarcasticul și papucul ăsta o să-ți înfigă un ochişor.

***************************
Suntem în mașina, Alex conduce. Brusc observ că oprește lângă o florărie. Deși știu deja situaţia lui cu Emma, vreau să-l tachinez puțin.

-Ce căutam aici ? Vrei să-ți i-au flori, pentru că ai stat azi în baie 40 minute și nu 60? Râd eu.
-Haha. Eu măcar știu să mă aranjez când mă duc la o domnișoară. Crezi ca Sofia o să se uite la tine așa ?
-Ce-i cu mine și ce are Sofia aici?
-Of, gata lasă-mă, merg să cumpăr flori Emmei. Sofiei nu-i i-ai nimic ?
-Ţi-am zis, nu mergem la întâlnire.
-Fie, cum zici.

Alex iese din mașină și își alege flori.
"Frate-meu e nebun " asta-mi zic mereu, dar acum e chiar așa.

Se întoarce înapoi cu două buchete de flori. Unul cu trandafiri albi altul cu trandafiri roșii.

-Ha, asta e în caz că nu-ţi dă Emma? Te muți la Sofia ?
-Cretinule, asta o să-i dai tu Sofiei, adoră trandafirii albi, îmi întinde în mâna buchetul format din 21 trandafiri de 1,20.

-Nu, nu o să-i dau asta, mă îmboţoflez eu.
-Matei, nu mă enerva. Sunt fratele tău mai mare, știi că nu o să te învăț de rău.
-Dă-ţi te rog o palmă "frate mai mare" fac ghilimelele în aer și încep a râde.

Ora 16:58

-La timp, zicem unison și sun la ușa fetelor.

Sofia povesteşte..

Aud soneria și mă întorc la Emma.

-Au venit. O privesc cum umblă agitată, a gătit toată ziua, s-a aranjat, a făcut curățenie. Adică am facut toate astea împreună, m-a impus.

-Deschide te rog, eu mă duc la baie, zice și fuge prin apartament.
-Fie, zic scurt.

Un alt sunet se aude de la ușa și deschid, Alex trece pe lângă mine, mă sărută pe obraz și îmi întinde un buchet de trandafiri albi, foarte frumoși. Apoi adaugă:

-Astea sunt din partea lui Matei, el e cu şampania şi tortul în mâna și nu-l putea duce.

Matei a bolmojât ceva înjurături pentru Alex, dar n-am acordat vre-o atenție. Treaba lor.

În cealaltă mână avea un buchet de trandafiri roșii, pentru Emma.
Imediat se duce prin casă să o găsească pe brunetă.

Matei trece lângă mine și mă salută.
-Hei, bună.
-Bună, mulțumesc pentru flori, sunt preferatele mele, de unde ai știut? zâmbesc inocent.
-Am sursele mele, cu cea mai mare plăcere, vine și mă sărută și el pe obraz fără să mă atingă cu mâinile pentru că îi erau ocupate.

Mai zâmbesc o dată şi-l invit la masă.
Acolo hulubaşii cei doi se cuprindeau, iar Emma radia de fericire cu așa buchet.

Ne așezăm la masă și începem a vorbi despre mărunțișuri ...timp, oraș..liceu.

-Mă scuzați unde este baia? Se ridică Alex în picioare.
Dau să-i răspund, dar sunt întreruptă.
-A două ușa pe stânga, lângă camera Sofiei, zice Matei fără să-și ia privirea de la bucata de tort din farfurie. Da, da.. Matei.

-Tu, de unde știi ? Îl privește Alex confuz.
-Mi-a făcut Sofia o excursie, mă privește pervers.
-Nu, a întrat ăsta la mine în casă, când nu era nimeni, zic fără vre-un pic de emoție, de parcă asta ar fi firesc.
Alex a început a râde și a mima ceva spre Matei, gen " mdaa, ăsta ești tu, frăţioare"

************************

Toată seara am vorbit despre întâlnire. Am pus totul la punct. Plecarea e peste 2 zile, trebuie să ne grăbim, o să stăm acolo ceva timp..

-Deci, dragele noastre, zice Matei sarcastic, venim vineri dimineață să vă luăm. Oricum săptămână viitoare avem vacanța de toamnă, deci nu o să avem absenţe.
-E bine. Ce haine luăm cu noi ?Mai călduroase, mai comode, mai elegante ? Întreabă Emma
-De toate câte puţin.
-Vineri e plecarea, la ora 10 la aeroport, dar o sa venim să vă luăm de acasă, doar fiți pregătite, adaugă Alex.
-O să fim, spunem amândouă o dată și începem a râde.

-Bine fetelor, e aproape 10 și avem liceu mâine, noi plecăm, zâmbeşte Alex.
-Da, e timpul, adaugă și Matei serios.

Conducem băieții la ușa, iar Emma și Alex încep să se sărute față de noi.

-Ăăă... ne scuzați pentru întrerupere, dar....ăă.. aveți să ne spuneți ceva? Ii privesc eu surprinsă.

Ei se desprind de sărut și ne privesc zâmbitori .
-Suntem împreună, zice Emma fericită.
-De când ? Intervine și Matei.
-De acum 10 minute, când ne-aţi lăsat singuri. Știm ne grăbim poate, dar înţelegeţi şi voi.. vara în care ne-am cunoscut, şi astea două zile şi-au făcut magia. Alex se întoarce şi-şi sărută iar "iubita" .

Eu și Matei priveam şocaţi. Prietena mea și fratele lui....împreună ?!!! Eaah..deşi Alex e de treabă, Emma e doar a mea. Să ştie asta.!!!!

După, observ un zâmbet pervers cum îi apare pe faţa lui Matei.
Își mușcă buza şi-mi şopteşte la ureche:

-Poate ne alăturăm şi noi, sunt sigur că sărut mai bine ca el...

Provoacă-măUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum