Capitolul XVII

12 1 1
                                    

„Maybe we'll meet again, when we are slightly older and our minds less hectic, and I'll be right for you and you'll be right for me. But right now, I am chaos to your thoughts and you are poison to my heart."

- Unknown

Bătăile insistente în ușă au fost cele care m-au trezit în dimineața de Ajun. Era opt și ceva, iar eu încercam să ignor orice zgomot extern, însă bătăile persistau. Prima oară am crezut că îmi suna telefonul, așa că l-am aruncat pe podea astfel încât bateria să-i sară. Apoi mi-am dat seama că era ușa. „Cine naiba poate fi la ora asta..."

- Anca, am mormăit eu pe jumătate adormită. Anca, vezi cine e.

Niciun răspuns. Bătăile continuau.

- ANCA RĂSPUNDE LA UȘĂ!

M-am ridicat nervoasă din pat și, clătinându-mă pe picioare la început, am ieșit din cameră și am mers către ușa din față și am trântit-o de perete.

- CE-I?!

În fața mea stătea Adelin, având o sprânceană ridicată în semn de confuzie. Părul lui părea mult mai lung sub căciula aceea urâtă.

- Anca nu e acasă? a întrebat uitându-se înăuntru.

- Nu știu, ce vrei la ora asta?

- Mă grăbesc momentan, a spus el repede și mi-a înmânat trei pungi de cadou. Dă-le astea Ancăi și lui Beni diseară pentru mine. Ăla mic mov e al tău.

- Stai, tu nu stai cu noi? l-am întrebat începând să mă trezesc.

- Mă duc de Crăciun la Fântânele. Stau cu mama și bunica și vreau să fiu acolo până la 9.

Apoi s-a aplecat și m-a sărutat rapid pe buze, provocându-mi un șoc care m-a scos complet din starea de somnolență.

- Crăciun fericit tuturor, mi-a zâmbit el și s-a îndreptat cu pași grăbiți spre mașină.

- Și ție! am strigat în urma lui, îndoindu-mă profund că m-ar fi putut auzi la ce zgomot făcea conserva lui.

Am intrat în casă și am aruncat pungile sub bradul de Crăciun, după care m-am închis în camera mea. „Ce e senzația asta bizară?" m-am întrebat, simțind un nod incomod în stomac. Apoi nodul a devenit atât de dureros încât am crezut că mi se va face rău. Dar nu aveam nici pe dracu' și asta mă îngrijora.

Mi-am reasamblat telefonul și mi-am verificat mesajele. Anca era în oras și se lupta cu oamenii din mall pe cadouri de Crăciun. The most wonderful time of the year MY ASS," mi-am spus încercând să adorm înapoi, fără niciun rezultat. Așa că am început să dau câteva telefoane. Să trag niște sfori. La urma urmei, eu nu aveam niciun cadou pregătit.

- Of, haide Anca, ce vrea Ben de Crăciun? Adică da, omul ăla are deja totul, dar sigur e ceva ce-i lipsește!

- Chiar nu știu, Melania, mi-a spus ea absentă în timp ce așeza pachetele de cafea în cămară.

- Zi-mi ce-i place și rapid, că nu mai găsesc nicăieri deschis!

- Ăă, stai... a zis ea începând să se alarmeze. Muzică, chitară, Three Days Grace, Alternosfera, filmul Perfume, raliurile, penele de chit-

- Raliurile? am întrerupt-o eu surprinsă. Alea Formula 1?

- Chiar ele. Se organizează în fiecare an aici, în apropiere de Sibiu și mereu se clasează pe unul din primele trei locuri.

ErisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum