"Ish, bila dia nak pulang ni!"Rungut Mia.
Mia kembali menarik langsirnya sedikit dan mula melihat semula di depan luar rumahnya.Bunyi loceng rumahnya masih lagi berbunyi tanpa henti-henti.
Mia yang tidak boleh lagi menahan kesabarannya lalu membuka pintu rumahnya dan gril pintu dengan kemarahannya yang mula membuak-buak.
"Oi! Kau ni tak reti pulang ke? Sekarang dah pukul berapa dah ni!?"Jerit Mia yang telah memecahkan kesunyian di kawasan perumahannya.
Bunyi loceng mula berhenti.
"Mia!" Namanya dipanggil dalam keadaan yang gembira.
"Akhirnya awak keluar juga. Awak tahu tak saya tunggu awak dar.." Belum sempat dihabiskan ayatnya Mia sudah potong ayat lelaki tersebut.
"Kau pergi sekarang!" Mia mula separuh jerit.
"Awak, saya baru jer nampak awak. Takkanla saya dah kene balik dah..Bagila saya duduk sini lama sikit. Please." Rayu lelaki itu agar diberi peluang untuk tengok Mia dengan lebih lama lagi.
"Hei, Akmal Rizzuddin. kau dengar sini. Sekarang dah malam, aku nak tidur. Kau boleh tak jangan ganggu aku. Sebelum aku call polis baik kau blah sekarang."Kata Mia dalam keadaan yang marah dan geram.
"Ok.Ok. Saya pergi. Tapi awak ingat saya akan tetap cintakan awak Mia." Senyum lembutnya seperti berpuas hati kerana dapat mencapai hajatnya untuk melihat Mia.
Akmal dengan gembiranya memasuki perut keretanya yang berjenama Mitsubishi itu lalu beredar dari rumah Mia.
Mia lari ke arah pintu pagarnya. Bayang kereta milik Akmal tu sudah tidak lagi kelihatan.
"Allahamdulillah, pergi juga dia." Mia menghembuskan nafasnya bermakna drama malam itu sudah selesai. Lega.
Mia sudah tahu sangat perkara ni akan terjadi. Tapi tak disangka lebih teruk dari sebelum ni.
(Author budak junior. Kalau ada salah ke, pelik ke, komenla yer.. Ataupun abaikan saja buku ini..kalau sanggup la *sampai hati*dalam hati. Aipp x dela, author ok jer biasala budak junior.)😂😂😂
Kalau suka vote. X suka sila meninggal. Tak main-main jer. X suka x pela la. Don't care.😅😂😂. Ouk, next chapter.)
Thank you for reading😄😄😄😆😆😆😂😂🎈🎈🎈🎆🎆
YOU ARE READING
Love you Mr Jealous! (Sorry Slow Update)
Romance"Kau ingat aku kahwin ngan kau sebab aku sukalah. Lagi seksa adalah!"- Irfan "Wei, aku dah kahwinla. Baik kau jangan mimpi nak aku!"- Mia "Aku tau aku salah. But please give me one more chance sayang.." - Riz "Erm..memang la abang suka. Tapi dia dah...