Çevirmenler: Anaklusmos & Miss Herondale
20.Bölüm
Kyungsoo o kokuyu ve sıcak nefesi yine boynunda hissetti. Bu kez, korkmuştu, kaçmak istiyordu. Bu yine oydu, onu yakalıyordu ve çok yakındı. Ona dokunmuyordu, onun arkadaşındaydı, bir gölge gibi. Kyungsoo arkasını döndü ama görebildiği tek şey karanlık ve sisti. O burada değilde, ama bir şekilde onun varlığını hissediyordu.
Küçük çocuk birkaç kez gözlerini kırptı. Kalın sis tabakası arasında o silueti gördü ama çok bulanıktı, Kyungsoo onun bir insana ait olduğunu bile söyleyemezdi.
O yalnızca hayal ürünüydü.
Emindi.
Kyungsoo çıldırmış değildi, yalnızca yorgundu.
Yürümeye devam etti, yabancı rüzgar boynuna dokunuyordu.
Başını çevirdi ama kimseyi göremedi.
Böyle yaşıyordu.
Kyungsoo hep bundan kaçıyordu, ne olduğunu bile bilmediği şeyden. Her zaman başının arkasında koyu bir gölge vardı, ama onu göremiyordu ya da onu yakalamaya çalıştığında o şey kayboluyordu.
Dikkatliydi.
Sis gittikçe kalınlaşmaya başlarken, karanlık sokakta tek başına yürüdü.
Kyungsoo iç çekti.
Yakında evinde olacaktı ve böyle olmayı bırakacaktı.
Ama sonra bir gariplik hissetti.
Okulunun önündeydi ve bu yolda olmadığını biliyordu.
Onunla buraya gelen sis, okulu kucaklamıştı. Korkutucu değildi, korku filmlerindeki ürkütücü olanlardandı. Şey gibiydi....sıcak ve rahat.
Kyungsoo okulun bahçe kapısını açtı ve içeri girdi.
Içerisi sessizdi, her şey uyuyordu.
Başını çevirdi ve daha önce gördüğü silueti gördü. Kimdi bu?
Onu gördüğü gibi kayboldu.
Garip...
Içeri yürüdü.
Elbette ki karanlıktı, ama her şeyi görebiliyordu.
Belki de ay ışığındandı. Ay güçlü ve aptaldı, oradaki ışığın sebebi buydu.
Kyungsoo yavaşça terkedilmiş sınıfa yürüdü ve onu yeniden orada gördü.
Evet, bu bir insan siluetiydi ve ona bir şeyler gösteriyordu.
Onun silik kolu kapıda belirdi.
O Kyungsoo'ya tanıdık geliyordu ama onu hatırlayamıyordu.
"Kimsin sen?" diye sordu sisli-arkadaşına.
Onun sisli kafasını sakladığını görebiliyordu.
"Bana söyleyemezsin?" Kaşlarını çattı. "Neden?"
Siluet yalnızca kapıya yeniden baktı ve geride koyu, siyah bir duman bırakarak kayboldu.
Kyungsoo kapıya doğru yürüdü ve onu açtı.
O toz kokusu vardı ve açıklayamadığı tanıdık bir koku...
Içeriye adım attı ve arkasındaki kapı kapandı. Kyungsoo korku ve şokla sıçradı.