Bölüm 33

4.2K 179 10
                                    

Çevirenler: Miss Herondale & Anaklusmos

Bölüm 33

Baekhyun derse ve öğretmenin ağzından çıkan sözcüklere tamamiyle odaklandığından,Chanyeol'ün sorununu fark edememişti.Uzun olan,küçüğün yanına oturunca tekrar o lanet hisle sertleşmişti.Asıl şaşırtıcı olan ise,Baekhyun'un göz kırpmasıyla bile sertleşebiliyor olmasıydı.Chanyeol hiçbir şeye odaklanamıyordu,tek düşünebildiği Baekhyun'un altında inlemesiydi.Küçük olanın elini sıranın altından kavadığında,avuç içi de tıpkı tüm vücudu gibi ter içinde kalmıştı.Kendini kontrol edemiyordu.Sadece onu istiyordu...

Gözlerini kapatıp,aklındaki kirli düşünceleri silmek için derince 8ir nefes aldı.Vücudundaki tüm kanın ağrıyan ereksiyonuna toplandığını hissedebiliyordu.Yerinde adeta kıvranıyordu.Başını duvarlara vurmak istiyordu,belki bu lanet hormonlarını dizginleyebilirdi.

"İyi misin Chanyeol?" Baekhyun uzun olana dönerek sordu.Ama gerçekten büyük bir hata yapmıştı.Chanyeol ona şehvet dolu bir bakış gönderdiğinde Baekhyun onun gözlerindeki açlıkla ürperdi.Uzun olanın yüzüne baktı ve çoktan bulduğu cevabı aramaya başladı.Sevgilisinin feci şekilde ona ihtiyacı vardı."S-Süperim...Kahretsin..."Chanyeol tıslayarak,acısını bastırmak için vücudunu kıvırdı."B-Ben iyiyim.E-Endişelenme.."

"Endişelenmiyorum"diye fısıldad Baekhyun.Onları duyan şanslı birileri vardı."Ah..Çok şekersiniz.."

"Oh..Kahretsin..Biliyorum"Chanyeol tısladı ve dudaklarını ısırdı."Siktir.."

"A-Acıyor mu?"Baekhyun masum bir şekilde fısıldadı ve Chanyeol o an ölmek istedi.Ne bok yapmaya çalışıyordu?Bu tarz şeyler sorarken hem çok masum hem de çok şeker görünüyordu.Baekhyun'un merakı şu an ona hiç yardımcı olmuyordu.Aksine bu onu daha da sertleştiriyordu."Siktir.."Sessizce tısladı ve yüzüne şeker çocuk ifadesini yerleştirdi."Hocam..Pek iyi hissetmiyorum.Baekhyun revire gitmeme yardımcı olabilir mi?"

"N-Ne?"Baekhyun kuşkulu gözlerle ona baktı."Tabii çabuk olun.Normalden daha solgun görünüyorsun tatlım.Hadi gidin."Öğretmen onlara endişheli bakışlar gönderirken cevapladı."Kahretsin.."Chanyeol Baekhyun'un elini kavradığı gibi adeta onu sürükleyerek sınıftan çıkardı.Uzun olan nerdeyse koşuyor,diğeri de arkasından çekiştiriliyordu.Baekhyun olduğundan daha masum gözleriyle Dev'inin arkasından endişheyle baktı."Yollie?Revir o tarafta değil.."

"Revire gitmiyoruz"Chanyeol düz bir şekilde cevapladı ve küçük olanın konuşmasını engelledi.

İkili sonunda eski spor salonuna vardıklarında Chanyeol onu içeri itip kapıyı arkasında gürültülü bir şekilde kapattı.Davetsiz misafirlere yakalanmamak içinse kapının arkasına sandalye koydu.Arkasına döndüğünde yüzündeki şaşkın ifadesiyle feci derecede tatlı görünen çocuğu duvara dayadı.Baekhyun bu ani hareketle inledi ve uzun olanın dudaklarını kendisininkilere bastırdığını hissedince gözlerini kapattı.Chanyeol minik bedeni kucakladı,onu nazikçe öperken içindeki hayvani hisi dindirmeye çalışıyordu.

Evet Chanyeol'ün ona feci derecede ihtiyacı vardı ama onu korkutmak istemiyordu,çünkü Baekhyun'un sex deneyiminin olmadığını biliyordu.Chanyeol onu yanaklarından kavrayıp,başparmağıyla tenini okşarken,diğerinin rahatladığını hissedebiliyordu.

"Sana ihtiyacım var Baekkie.."onun dudaklarına doğru fısıldadı."Sana çok ihtiyacım var..Sanırım öleceğim.." 

"Yollie"Baekhyun,Chanyeol'ün o çok sevdiği takma adıyla inledi.Chanyeol dudaklarını bir kez daha onunkilere bastırdu ve sıcak dilini içeri soktu.Baekhyun onun mağarasının her bir karışını keşfedercesine bir gezintiye çıkarken,ateşin büyük bir hızla tüm vücudunu sardığını hissedebiiliyordu.Küçüğün dudaklarından defalarca inlemeler kaçarken Chanyeol elini üniformasının düğmelerine attı.Birşey yapmadan önce geri çekildi ve gözlerini onun koyu gözlerine kilitledi."Eğer durmamı istiyorsan,yapmamı istemiyorsan söyle..Seni bırakacağım."Onu incitmek istemeyerek sordu."H-Hayır..Lütfen devam et.."Baekhyun yanaklarının kızardığını bilerek konuştu.

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin