22.Bölüm

4.5K 244 7
                                    

Çevirmenler: Anaklusmos & Miss Herondale

22.Bölüm

Not: 12 ve 13. bölüm silinmiş. Bölümleri çevirdikten sonra sildiğimiz için geri yüklemek biraz zaman alacak. Azıcık bekleniz gerek 

''Baekkie...''

Baekhyun bu sessiz fısıldayışı duyarak rüyasında kaşlarını çattı ama bunu önemsememeye karar verdi. 

''Baekkie...'' 

Yeniden..Aman Tanrım, çok rahatsız edici..

''Baekkie...'' 

Beni yalnız bırak..

''Bebeğim...'' 

Yalnızca uyu Baekhyun,yalnızca uyu..

''Baekkie...'' 

Birinin onu yavaşça sarstığını hissetti.

''Baekhyunnie...'' 

''B-beni yalnız bırak, sen..uyumak istiyorum, sonra gel.." 

''Baekhyunnie bebeğim,uyan...''

Baekhyun gözlerini açtı, uykudan dolayı hala hiçbir şey göremiyordu. Güzel yeşil bir çim, sıcak güneş, sevimli rüzgar ve o pislik Chanyeol'ün olduğu bir rüya görmüştü. Birlikte huzurla yürüyorlardı, el ele tutuşmuşlardı ve birbirleriyle mutlu oluyordu. Ve bu aptal dev, tam da Yeollie yumuşak dudaklarını Baekhyun'unkilerle birleştirmek için ona uzanırken, onu uyandırmaya kalkışmıştı. 

''Baekhyunniee..'' Dev sevimlice miyavladı ama Baekhyun havasında değildi.

"Ne?" şişmiş gözlerini ovaladı. "Neden beni uyandırdın, seni aptal dev?"

Chanyeol cevap vermek için ağzını açtı ama Baekhyun ondan daha hızlıydı.

Küçük olan, biri onu uyandırdığında hep böyle olurdu. Uyumayı seviyordu çünkü kaçabiliyor ve sorunları hakkında düşünmek zorunda kalmıyordu, ve çünkü bunu bazen karnındaki ağrılar ve diğer yaraları yüzünden yapamıyordu. 

"Saat çok erken. Kalkmak istemiyorum. Neden bunu yaptın? Neden? NEDEN?" bağırdı, "YALNIZCA UYUMAK ISTIYORUUUUUM!"

"Seni uyandırdım çünkü seni özlemiştim bebeğim." Chanyeol üzgünce fısıldadı, bok gibi hissediyordu. Baekhyunnie'sinin ona kızmasını istemiyordu, onu mutlu etmek istiyordu. Onu böyle sinirli görmek kalbini acıtmıştı, Happy Virus modu çoktan gitmişti. 

Baekhyun Chanyeol'e baktı ve onu üzgün yüzünü gördü. Suçlu hissetti. 

Okuldan Chanyeol ve bu Chanyeol iki farklı insan gibiydi. 

Bu puppy-gibi-olan Chanyeol'ü tercih ederdi. Korunmasız ve sevimliydi...biraz da küçük. Küçücük yumuşak bir top gibi..

"Yeollie.." Baekhyun tepkisinden dolayı pişman olarak ona seslendi. Chanyeol hemen onun yüzüne baktı. "Özür dilerim. Yalnızca, birinin beni uyandırmasından nefret ederim. Sana bağırmak istemedim. Üzgünüm.."

"S-sorun değil.. Ş-şimdi üzerimi değiştirmeye gideceğim.." dedi, çoktan kalkmıştı.

Baekhyun hızla onun uzun kolunu tuttu ve geniş yatakta yanına çekti. "Hayır!" diye bağırdı, "Benimle kal, yalnızca bir süre daha.."

"Tamam." Dev fısıldadı, Happy Virus modu yeniden etkin olmuştu. "Seninle sarılmayı seviyorum."

Baekhyun kızardı, yüzünü Chanyeol'ün boynuna sakladı. "Ben de seviyorum."

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin