Çevirenler: Miss Herondale & Anaklusmos
Bölüm 36
‘’Mmmmm’’ Chanyeol inledi ve dondurmalı kaşığı ağzını aldı. Tatlı soğukluğun tadıyla gözlerini kapadı ve televizyonda çıkan reklamlardaki aktörler gibi dudaklarını yakadı. Baekhyun'un kızarmış yüzüne bakarak sırıttı. Gözleriyle öldürmeye çalışarak, onu izliyordu. Erkek arkadaşının böyle davranmasına sebep olduğu için kendini tebrik etti. Chanyeol onu kışkırtarak dondurma yerken, Baekhyun yatağın diğer tarafında oturuyordu. Baekhyun yemeyi reddediyordu çünkü bu aptal dev, onu çıplak bırakmak için uğraşan bir sapıktı. Baekhyun onun tuzağına düşmeyecek kadar akıllıydı, ama lanet kaşığı emişi, fahişe gibi inlemeleri, onun biraz şey hissetmesine neden oluyordu...uyarılmış. Kendini lezzetli tatlı şeyden uzak tutmak için yeterli güce sahipti, ama bu aptal dev işini zorlaştırıyordu. Küçük olan kendine sordu, dondurmayı kaşıktan mı istiyordu yoksa Chanyeol'ün ağzından mı?
"Chanyeol?" Ona vurmak ya da onu ağır bir şeyle incitmek isteyerek, dişlerinin arasından konuştu.
"Evet bebeğim?" Azmış dev, sevgilisinin kırmızı yüzüne masumca gözlerini kırpıştırırken cevapladı.
"Senden nefret ediyorum, biliyorsun değil mi?" Dizlerini kucaklayarak sordu.
Chanyeol sevimlice kıkırdadı ve dondurmadan bir kaşık daha yedi. "Evet. Biliyorum." Sırıttı. "Ben de seni seviyorum."
Baekhyun inledi ve ona baktı. Chanyeol kendisini tutamadı ve sonra tatlı-kızgın yüze güldü.
"Biraz ister misin?" Dondurmayı ona uzatarak, küçüğe sordu.
"Haha, çok komiksin." Baekhyun kaseyi geri iterek cevapladı.
Uzun olan sevimlice somurttu ama yemeye devam etti.
"Lavaboya gitmem gerek." Chanyeol yataktaki yerinden kalkmışken, haber verdi. Baekhyun bunun erkek arkadaşının haberi olmadan, tatlıdan çalması için ne kadar da iyi bir fırsat olduğunu düşünürken, onayladı. Bilmediği bir şey vardı, kendi tuzağına düşüyordu.
Baekhyun Chanyeol'ün odadan ayrılmasını bekledi ve sonra hemen kaşığı aldı. Uzun olanın yokluğundan faydalanıp, Baekhyun soğuk tatlının tadını alarak, kaşığı ağzına götürdü. Zevkle gözlerini kapattı ve bir ısırık daha aldı. Soğuk yiyecek boğazından aşağı inerken, hafifçe inledi.
Diğer taraftan Chanyeol, gördüğü manzara karşısında sırıtarak kapının kenarında duruyordu. Yeminini bozmuş olan tarafından, fena halde uyarılmıştı.
"Bu beşinci kaşıktı bebeğim.." Dev boğazını temizledikten sonra şokta olan çocuğun suratına bakarak konuştu.
Baekhyun hızla yutkundu ve dondurmadan uzaklaştı.
"B-ben..." Kekeledi.
"Biliyorum bebeğim, biliyorum..." Chanyeol sırıttı ve kızarmış olana yaklaştı. Baekhyun uzaklaştı ama uzun olan daha hızlıydı ve ona ulaştı, yavaşça onu yatağa yapıştırdı.
Küçük olan, zorlanarak geçtiği pozisyondan dolayı nefesini tuttu. Kalkmayı ve azmış devinden ayrılarak daha güvenli bir yerde durmayı istedi. Chanyeol ondan daha güçlüydü, böylece onu kontrol edebiliyordu. Hala sırıtırken, Chanyeol gözlerini Baekhyun'un ıslak gözlerine kitledi.
"Eee.." diye söze girdi. "Artık başlamalıyım."
"N-neye b-başlamalısın?" Baekhyun boğazındaki şişliği yuttu ve hızla cevapladı.