26.Bölüm

4.2K 221 5
                                    

Çevirmenler: Miss Herondale & Anaklusmos

26.Bölüm

Kyungsoo Kai'nin orada olduğunu bilerek, yeşil çimlere doğru yürüdü. Üzgün olduğu zaman buraya gelirdi ve şimdi bir şekilde Kai'nin burada olduğunu biliyordu. Nasıl olduğunu açıklayamazdı ama kesinlikle emindi.

Tepsiyle öğle yemeğini taşıyarak, o yere doğru yürüdü. 

Kai hayalet gibi görünüyordu, yaşamsız bir gölge gibi. Soo neden bunu yaptığını bilmiyordu, ondan nefret etmeliydi, ama her nasılsa o güçlü çirkin hissi içinde hissedemiyordu. Hissettiği tek şey ona acıma ve yardım etme duygusuydu. Delirmiş olmalıydı, düşündüğü şey buydu, başka şekilde düşünemiyordu. Içindeki bir şeyler, Kai'den nefret etmesine izin vermiyordu, bu yüzden kendisinden nefret etmişti.

Kendini uzun temiz çimlerde, etrafa göz gezdirip, tanıdık yüzü ararken buldu. 

Kai'den korkuyordu, ama aynı zamanda onun yanında garip bir şekilde güvende hissediyordu. 

Kyungsoo mutsuzlukla kafasını salladı ve diğer çocuğu aramaya devam etti. 

Bu oydu...

Çimde oturuyordu, ağaç gövdesine yaşlanmış ve ellerine bakıyordu. Çok üzgün görünüyordu...

Bahçenin bu tarafında oturarak, gözlerden uzak kalmasına rağmen Kyungsoo onun burada olduğunu hissetmişti. Kyungsoo, o çok solgun ve ürkütücü görünse de, gözlerinin altında siyah halkalar oluşmuş olsa da onun mükemmel yüz hatlarını incelemekten kendini alamadı...Bitkin ve korkmuş...bunlar onu özetleyen kelimelerdi.

Kyungsoo olabildiğince adımlarını yavaşça atarak ona doğru yürüdü. Önce, oraya doğru koşmak istedi, sonra oradan koşup uzaklaşmak istedi, çünkü onunla yalnız kalkmaktan korkmuştu. 

Bir şekilde ona ulaştı ve birkaç adım ötesinde durdu.

Kai birinin varlığını hissetti ve başını kaldırdı. Onu görür görmez gözleri büyüdü ve onunla göz göze gelmeye cesaret edemeyerek geri kaydı. Onu incitmekten korkuyordu, aynı o günkü gibi, bu yüzden Kyungsoo'yla çok yakın olmak istemiyordu. Belki yine kendisini kaybederdi ve gerçekten de onu daha fazla incitmek istemiyordu. Içi zaten çok fazla acıyordu, Kyungsoo'nun gerçekten de korktuğu bir olmak, ona acı veriyordu. Ona yaptığı şeyi hiç kimse haketmiyordu, hiç kimse..

Diğer taraftan Kyungsoo, ona bir adım bile uzak olmayacak kadar yaklaştı. Yavaşça çimlere oturdu ve tepsiyi aralarına koydu. Kyungsoo açıkça Kai'nin korktuğunu görebiliyordu ve bu devam etmek için ona cesaret verdi.

"L-lütfen g-git..." Kai bozulmuş sesiyle konuştu. "..Seni incitmek istemiyorum..."

Uzun olan artık o güzel gözlere bakamıyordu. Yeşil çimlere göz gezdirdi ve üzgünce iç çekti. Tüm bunlar onun için çok zordu. Uykusuzluktan dolayı çok yorgundu ve tüm bu suçluluk duygusu ona hiç de yardım etmiyordu. Zombi gibi hissediyordu...ki zaten öyle görünüyordu.

Kyungsoo tepsideki yemeğe baktı ve Kai'nin sözlerini göz ardı etmeye karar verdi.

Ona nasıl cevap vereceğini bilmiyordu, onu teselli etmek için bir şeyler söylemek istese de, konuşmak için doğru hiçbir sözcük yoktu.

Kyungsoo chopstickleri kavradı ve biraz pilav aldı. Yine ellerine bakan diğerine göz attı.

"Hey.." Onu çağırdı. Kai anında üzgün yüzünü kaldırdı. "Bunu ye."

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin