29.Bölüm

4.7K 199 23
                                    

Çevirmenler: Anaklusmos & Miss Herondale

29.Bölüm

*Smutludur gençler bekleyenlerin gözü aydın. 

Chanyeol'ün odasındaki ışıklar kapalıydı.

İki çocuk, bir yandan uzun olanın yatağında oturuyorlar bir yandan da televizyondaki filmi izliyorlardı. Pekala, aslında sadece Baekhyun izliyordu çünkü Chanyeol onun karanlıktaki güzel yüzünü ve açık tenini izlemekle meşgüldü. Tek ışık kaynağı televizyondu.

Patlamış mısır yerken Baekhyun filme gömülmüş, Chanyeol ise ürkütücü bir şekilde gülümserken elini tutarak sıcak kalmasını sağlıyordu. Gözlerini çocuktan çekemiyordu... Tüm yaptığı şey ona bakıp ürkünç bir şekilde sırıtmaktı. Chanyeol filmin adını bile hatırlayamıyordu. Ve şu anda gerçekten ilgilenmiyordu. 

Baekhyun'un çenesi patlamış mısırı çiğnerken yavaşça hareket etti. Çenesinin her bir hareketi Chanyeol'ün alnında ter birikmesine sebep oluyordu... Fazlasıyla erotik ve davetkar görünüyordu. 

Baekhyun filmdeki komik bir sahnede zayıfça gülümsedi ve Chanyeol çocuğun dudaklarına bakarak zorlukla yutkundu.

Pantolonu her geçen dakikada daha da dar hale gelmeye başlarken 'Oh Tanrım, Chanyeol, kendini kontrol et, seni aptal...' diye düşündü. 

"Hahahahaha aman Tanrım..." Baekhyun yüksek sesle güldü. "Ağlayacağım..." Gözlerini kurularken fısıldadı. 

"Komik değil miydi, Chanyeol?" diye sordu ve Chanyeol'e televizyona bakması için zaman bırakmadan ona baktı. Ona bakarken yakalanmıştı, gözlerini kırpıştırdı. "N-ne?"

Chanyeol güçlü bir şekilde yutkundu,vücuduna yayılan sıcaklığı hissettiğinde çabucak gerindi. "H-Hiç B-bir şey.." Kekeledi ve televizyona döndü."Tamam.."Baekhyun masum bir şekilde cevapladı ve tekrar filme odaklandı. "Yollie?"

Oh Tanrım Baek..Sadece şöyle yapmayı kes..Chanyeol'ün zihninde çığlıklar kopuyordu.

Aynı anda hem masum olmayı hem de sexy olmayı nasılbaşarıyor?Ah..Sadece kes şunu..

"Hm?"Kafasının içindeki sesleri kovdu.

"Sence de başroldeki kız çok sevimli değil mi?" diye sordu Baekhyun."O..çok güzel" Hayretle fısıldadı.

Chanyeol'ün yüzü sinirden kızarmıştı.Hayır hayır hayır..Buna gerçekten inanamıyordu.O onun mükemmelliği yüzünden kendiyle cebelleşlrken ,ona ekrandaki kız hakında sorular soruyordu.Oh hayır bunu yapmamalıydın Baekhyun!

"Ne?" Sesindeki öfkeyi gizlemeye çalışarak sordu.Baekhyun bunu farkedebiliyordu.Koyu bir şekilde sırıttı.Onu kızdırmayı gerçekten seviyordu.Fakat bilmediği birşey vardı ki,bu oyun için tamamen yanlış bir zamandı.

"Sevimli değil mi?" Kahkahalarını bastırmaya çalışarak tekrar sordu.

Chanyeol koyu gözleriyle ona baktı ve Baek de ona karşılık verdi.Uzun olanın gözlerinde oynamak istemediğini görebiliyordu.Ama Baek tüm masumluğuyla sevimli bir şekilde gülümsedi ve onun öpülesi dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.

"Çok büyük bir hata yaptın Byun Baekhyun." Fısıldayarak konuştu Chanyeol."Ben mi yaptım?" Baekhyun her zamanki masum suratıyla şaşırmış gibi yaparak sordu."Evet sen yaptın!" 

Chanyeol bir hamle ile patlamış mısır tabağını yere koydu.

Kendini biraz yükselterek Baekhyun'un tişörtünün yakasını tuttu ve onu yatakla arasına sıkıştırdı.Diğeri büyümüş gözleriyle ona bakıyordu.Şimdi cidden şaşırmıştı.O sadece şaka yapmıştı daha fazlasını değil..

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin