21.Bölüm

4.6K 245 10
                                    

Çevirmenler: Anaklusmos & Miss Herondale

21.Bölüm

"Chanyeol." Baekhyun, Chanyeol'e seslendi.

"Hmm?"

Zayıfça konuşmaya başladı. "Ben burada kalamam..." 

"NE? NEDEN KALAMIYORSUN?!" Chanyeol bağırdı. Ağlayacakmış gibi görünüyordu. "A-ama annenle konuştum, izin verdi, seni koruyacağım, burada güvendesin, söz--"

"Chanyeol?"

"--veriyorum burada güvende olacaksın, seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun, sana--"

"CHANYEOL!" 

Dev ağzını kapattı. 

"Oh Tanrım, çok hızlı konuşuyorsun... Başım ağrıdı..."

"Üzgünüm... Lütfen burada kal..." Büyümüş gözleriyle Baekhyun'a baktı. 

"Bitirmeme izin ver... Burada kalamam çünkü pijamalarım yok." Baekhyun fısıldayarak cevap verince Chanyeol rahatlamayla dudaklarının 'o' şekli almasına engel olamadı. 

"S-sen... S-sana tişörtümü ödünç verebilirim... Büyük olduğu için üstünde güzel duracaktır... Yani... Şort da verebilirim... E-eğer istersen..." 

"Oh tamam..." Burada yanlız olacaklardı yani sorun olmayacaktı.

Chanyeol dolabını açtı ve büyük mor bir tişörtle küçük bir şort çıkardı. 

Yüzündeki aptal gülümsemeyle Baekhyun'a yöneldi ve bu gülümseme Baekhyun'a hiç yardımcı olmamıştı. Chanyeol ve Kral tamamen farklı insanlardı.

Chanyeol'e bir şans daha verdiği için memnundu... Bu çocuğun sevgiye ihtiyacı vardı ve çok yanlızdı da, bu kadar kötü ve pislik bir insan olması çok da şaşırtıcı değildi. Tüm bunların nedeni sevgisiz kalmasıydı.

Baekhyun, onun küçük bir sevgi ve dikkat kırıntısına ne kadar muhtaç olduğunu görebiliyordu. 

"Bunlar iyi olacaktır..." Baekhyun gülümsedi. Sonra "Sabah görüşürüz..." diye ekledi.

Chanyeol ona merakla baktı.

"Sabah görüşürüz derken?"

"Misafir odası, hatırladın mı?" Baekhyun gülümsemesini zar zor bastırabildi. Chanyeol'ün yüzü çok komikti.

"Burada k-kalamaz mıyım? S-seninle?" Chanyeol kekeledi. Baekhyun onun terk edilmiş bir köpek yavrusu gibi göründüğüne yemin edebilirdi. Çok güzeldi.

"Tabiki de kalamazsın seni aptal dev..." Baekhyun gülümsedi. 

"Lütfen?..." Tatlı bir şekilde gözlerini kırpıştırdı. "B-ben senin erkek arkadaşınım... Seni korumak istiyorum..."

"Chanyeol..."

"Seni rahatsız etmeyeceğim... Lütfen..." Aegyosunu kullanarak konuştu. "Seninle kalamaz mıyım?"

Baekhyun duraksadı ama Chanyeol'ün tüm tatlılığıyla gözlerinin içine bakması nedeniyle 'hayır' diyemedi.

Onu anlıyordu. Şimdiye kadar hep terkedilmiş ve yanlız hissetmişti, artık sevildiğini ve önemli olduğunu hissetmek istiyordu. Baekhyun onun bu dileğini kıramazdı.

"Tamam... Üzerimi değiştireceğim..." 

"Teşekkürler!" Chanyeol neşeyle çığlık attıp ve Baekhyun'u kucakladı.

Baekhyun gülümsedi ve banyoya yöneldi.

Hızla üstünü değiştirdi ve aynada kendine baktı.

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin