Kiedy to się stało!?

159 10 0
                                    

Blog.plPODOBNE BLOGIZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKZALOGUJ SIĘZAŁÓŻ BLOGAZGŁOŚ SPAM

W pułapce czasu - By Orchidea.

Część 25: Kiedy to się stało?!

Opublikowano Czerwiec 30th, 2009

Napisany przez:

Dalej

Przejdź do Odpowiedzi

Prev

Witam. Kurcze, aż sama nie wierzę,

że dałam radę napisać. Było mi ciężko.

Ten rozdział jest dla mnie szczególnie ważny,

ponieważ opisując uczucia Harry'ego... dałam upust swoim.

Część 25:

Kiedy to się stało?!

Dla Harry'ego szykował się trudny i obfity w przemyślenia dzień. Nie potrafił zrozumieć Snape'a, choć naprawdę się starał.

Chłopak był dla niego cały czas oschły i nieprzyjemny, jakby wrócili do poprzedniego stanu rzeczy. Potterowi ani trochę się to nie podobało. Naprawdę lubił Severusa, udało mu się w jego towarzystwie zapomnieć o czynach Mistrza Eliksirów - nie dało się o tym myśleć, mając obok jego młodzieńczą wersję. Obecne zachowanie Ślizgona przypominało mu przyszłość, a Harry, sam nie wiedząc czemu, czuł się z tym okropnie. Snape stał się częścią jego życia, bez której nie było mu ani łatwo, ani przyjemnie żyć.

Analizował dokładnie jego zachowanie i kompletnie nic nie przychodziło mu do głowy. Przeprosił, a potem stało się... to, co się stało i Harry w ogóle tego nie żałował. Tęsknił za smakiem Severusa bardziej, niż mógłby kiedykolwiek przypuszczać. Nie planował takiej sytuacji, ale los wrzucił go w nią i teraz musiał to jakoś odkręcić.

Przypuszczał, że to już raczej niemożliwe, aby Snape'owi chodziło o tamte słowa. A może to był cały powód? Wściekły, nie chciał jeszcze wybaczyć, a on nagle go całuje. Fakt, to by było wkurzające, gdyby nie to, że Ślizgon TEŻ go pocałował i to o wiele bardziej... aktywnie.

Nie powiedział Lily, co wydarzyło się między nimi na Wieży Astronomicznej, mimo, że ta uparcie chciała im pomóc - jak zawsze zresztą. Rozmawiała nawet z Severusem, który odparł to, co zawsze: „Nie powinno cię to interesować". Głowiła się nad tym, że nie potrafiła rozwiązać problemu Harry'ego.

W Przeszłości Zmian -HPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz