Kapitola 6.

103 9 0
                                    


„Kolik chceš palačinek?" Luhan seděl za kuchyňským ostrůvkem a díval se, jak Chanyeol zády k němu vaří k snídani palačinky. Podepíral si hlavu rukou a když zrovna nepřivíral oči, zíval.

„Tři?" Odpověděl nejospaleji, jak to šlo. Promnul si oči a podíval se na hotové, ještě horké palačinky na talíři vedle sporáku. „Vyndám marmeládu," oznámil a slezl z barové židle, aby pomohl s přípravou snídaně. Myšlenkami byl trochu jinde a jeho rozespalost jeho nepozornosti moc nepomáhala. V hlavě se vracel zpátky k událostem včerejšího odpoledne, stalo se toho dost. Chanyeolovo přiznání bylo dostatečně důležité nato, aby se jím mohl zabývat, přesto se vracel k jiné vzpomínce.

„Halooooo Lulu! Vyndej i nutellu, jestli chceš, dokoupil jsem jí," slyšel Chanyeola, když byl zase duchem přítomný. Začervenal se, když si uvědomil, že se v myšlenkách zatoulal k Sehunově pohovce a rychle došel pro sklenici nutelly. Chanyeolovi muselo vrtat hlavou, proč se vlastně do bytu tak vřítil, nic ale neřekl, nezeptal se a ani jeden z nich se ke včerejším událostem nevracel.

"Tady," řekl Chanyeol a položil talíře se snídaní na stůl. Sedl si naproti Luhanovi, vzal si mazací nůž a natahoval se pro nutellu když jeho pozornost upoutal jeho spolubydlící. "Leemin říkal, že často nevis která bije ale nezmínil se, že se u toho i červenáš," spustil mezitím, co si mazal nutellu na palačinku. Vytrhl Luhana z přemýšlení a ten se styděl, že se mu honí hlavou takové věci. Chanyeola to pobavilo i když věděl jenom část toho, co se vlastně dělo.

Luhan myslel jenom na Sehuna a nemohl si pomoct. Chvíli byl potichu a snažil se na nic nemyslet, chvíli se pokoušel přijít s vhodným tématem na rozhovor, potom to ale vzdal a vrátil se zpátky k Sehunovi. "Nejradši bych aby Sehun přestal Leemina podvádět," řekl nakonec aby přerušil ticho a sem tam spokojené mlaskání.

"Sehun nikoho neposlouchá, nemám ponětí, jak bychom to mohli zařídit, Lu. Už nějakou dobu nad tím přemyslím, pamatuješ?"

"To není nikdo, koho by respektoval? Koho by aspoň vyslechnul?"

"To asi těžko, Leemin ne, my dva ani náhodou,

Kai ne, Kyungsoo... Možná ale spíš ne..."

"A jeho rodiče?"

"Jeho rodiče?... Sehun vyrostl s mámou, teda biologicky s tátou ale.. Hm, víš, to je na dlouhý vyprávění." "Máme čas." Luhan si do pusy nacpal palačinku s nutellou a svým zaujatým pohledem Chanyeola nutil, aby mluvil dal.

"Začnu od začátku ať v tom nemáš zmatek. Kim Joonmyun, pro jeho známé Suho, je z bohaté rodiny, co si potrpí na pravidlech a nestrpí odchylky. Když se manželům Kim narodil malý Suho, byli nadšení, ze se dočkali syna. Má totiž dvě starší sestry. Vyrostl z něj pohledný mladík a jeho rodiče od něj očekávali, že bude mít nejlepší známky, bezchybnou kázeň, ze se ožení a povede rodinnou firmu a postará se jim o krásná vnoučata. Suho ale neměl vlohy pro vedení firmy a na rozdíl od jeho sester se ve finanční politice rychle ztrácel. Kvůli tradicím to měl být on, kdo jako ženatý muž povede jejich společnost. Suho rodičům pečlivě zatajoval, ze chodí s Krisem. Ze zoufalství si vzal dceru mocné rodiny Lee a jednou lží za druhou si udržoval i vztah s Krisem. Manželé Kim na svého syna začali tlačit a čekali od ročního manželství vnouče a tak se i stalo. Najednou v tu samou chvíli jeho manželka otěhotněla a Kris ho požádal o ruku. Všechno prasklo a Kris i mladá slečna Lee Suha opustili. Nejenom že okolo toho byl šílený poprask a Suho zklamal Krise, slečnu Lee i své rodiče, ale taky mu rozchod s Krisem zlomil srdce. Slečna Lee ze Suha vytahala spoustu peněz a hodila mu na krk jejich dítě. Chvíli byl na všechno sám, doma se nesměl ukázat a tak Suho zažil nejtěžší půlrok svého života. Malého chlapečka pojmenoval Sehun a péčí o malické nemluvně zapomněl na všechnu tu ostudu. Jeho starší sestra Moora převzala rodinnou společnost a nejstarší Daerin se vdala a přivedla na svět nádherná vnoučata. Na Suha by se úplně zapomnělo, kdyby se ho jeho sestry nezastaly a jemu se tak po dvaceti čtyřech letech dostalo pochopení. Sehun vyrostl mezi sestřenkami, tetami, strýčkem a prarodiči. Ale abys úplně pochopil, proč Suhovi říkáme, že je Sehunova máma, asi bys ho musel poznat," zasmál se Chanyeol a Luhan chvíli vstřebával všechny informace, co teď dostal. "Celý půlrok se staral o nemluvně úplně sám...? I já ho respektuju a to jsem ho v životě neviděl. Jestli má Sehun někoho poslechnout, je to Suho."

Double (cz verze)Kde žijí příběhy. Začni objevovat