„Co Sehun?" Baekhyun nenechal Luhana čekat a s plnou pusou jahodového korpusu mu odpověděl.
„Afi mě podfádí," řekl a když si trochu prsknul do kafe, dal si ruku před pusu a žvýkal dál.
„Počkej, co?!"
„No-..." Baekhyun zvedl druhou ruku, aby Luhan tentokrát chvíli počkal a on neplival svůj desert po stole. „... Asi v úterý jsem přišel z práce dřív a slyšel jsem, jak doma někoho vojíždí." Luhan na něj zíral s vykulenýma očima a pusou dokořán. Baekhyun si klidně napíchl na vidličku trochu svého dortíku a pak nezaujatě cucal vidličku.
„No a?"
„No a?! To s tím nic neuděláš??"
„A co bych s tím jako měl dělat? Poblahopřát mu? Nebo při večeři prohodit něco jako „tak jak sis dneska zavrzal"?"
„To ti nevadí, že tě podvádí?"
„Nepodvádí mě, ale Leemina, zapomněls? A o toho jsem, jak si dobře pamatuješ, před měsícem nadobro postaral." Poslední větu s choulostivým významem zašeptal, aby se nedostala k lidem okolo. „On jenom někomu natřepává šunky mezitím, co já si ty svoje válim v práci. Pořád jsem na tom o dost líp než on, nemyslíš?"
„Ale to on neví. Ponižuje tě."
„Bydlím u něj doma, umí vařit a proboha živýho je schopnej to dělat všude po bytě. Hele, když je Hun taková rajda, měl bysis ho na den dva půjčit."
„Baeku ty se mi snad zdáš. Využívá tě jenom pro sex!"
„Já bych tomu říkal spíš výměnný obchod. Oba jsme šťastný."
„Jestli s ním nepromluvíš ty, promluvím s ním já."
„Lulu... Nepleť se do našeho vztahu, jooo?" Provokativně si nabral zbytek svého dortíku na vidličku a vychutnával si ono sousto mezitím co ho jeho společník propaloval pohledem.
„Ahoj vy dva," pozdravil je Chanyeol hned, co přišel k jejich stolku a přisunul si k nim židli. Baekhyun zahuhňal na pozdrav mezitím, co Luhan pokračoval v jejich rozhovoru.
„A je mu úplně jedno kde jseš! Pořád se taháš se mnou a Chanyeolem a je mu je to putna! Kdybychom jeli trojku, nepohne ani prstem!"
„Co se děje?" Chanyeol vypadal zaskočeně a znepokojeně mezitím, co Baekhyun bez většího vzrušení dopíjel svoje kafe.
„Ale nic," odvětil Leeminův dvojník a utřel si pusu do ubrousku. „Jdeme teda koupit ty trencle?"
„Musíš to říkat tak nahlas?!" Luhan se začervenal, když se k nim otočilo pár lidí u stolků kolem.
...
Sehun seděl na svojí drahé, podlouhlé pohovce, když uslyšel ťukání na dveře. Porozhlédl se po prázdném bytě, snad aby se ujistil, že kolem něj není nikdo, kdo by mohl jít otevřít. Nikoho nenašel, a tak vypnul televizi. S otráveným výrazem a krátkým vrčivým zvukem se zvedl ze sedačky a zamířil ke dveřím.
"Už jduuu!" Sehun zvýšil hlas, když bylo zaťukání slyšet podruhé. Otevřel dveře a otrávenost pomalu vymizela z jeho obličeje, když viděl, jak před jeho prahem stál Luhan. Všiml si jeho úzkých džínů a jeho nucený zamračený pohled mu přišel rozkošný. „Dokonalá kombinace," pomyslel si a přemohl se, aby si neskousl ret.
"Můžu ti nějak pomoct?" Luhan se pozval dál a mírně rozkročmo se postavil před sedačku ve zdí neodděleném obýváku.
"To nevim, ale vim, že podvádíš Leemina," řekl Luhan naštvaně a založil si ruce na hrudi, aby vypadal ještě nebezpečněji a neústupněji.
ČTEŠ
Double (cz verze)
FanfictionBaekhyun a Luhan mají spoustu společného- barvu vlasů, jazyk, kterým mluví, rodné město, minulost. A taky oba dva žijí na ulici. Bylo by tomu tak i nadále kdyby se jednoho osudného dne nemělo něco stát. Ti nerozluční kamarádi by se dál na vlastní p...