2-Primiți cu colindu'?Nu?Da' cu sorcova?

916 55 27
                                    

Ale pov.
România,la apartament,29 august ora 17: 34

Ale: De ce fix noi?întreb sprijinindu-mă de perete.

Timi chicotește și zice:

Timi: Cum a zis și ăla. Suntem niște minți strălucite! Splendide! Niște.....

Tomiko: Da, bine Shakespeare. Nu-ți spune discursul acum.

Timeea murmură ceva în Daneză , probabil "lua-te-ar naiba".

Nu înțeleg de ce naiba vorbim îm șoaptă. Poate pentru că Flaviu și Eugen se joacă LOL și nu vrem să ne audă. Mda, mai mult ca sigur de aia.

Și Roxana, ce ar trebui să fie cea mai matură dintre noi, nu zice nimic și mă enervează.

Denisa: Roxana, tu mai ai ceva de adăugat?

A dat Domnul să zică Denisa ceva folositor.

Roxi: Ich nehme an, wir sollten gehen.

Ale: Spune și tu să înțelegem femeie.

Roxi: Eu presupun că ar trebui să mergem.

Tomiko: Serios? Apare un tip ca Batman, ne zice că avem o bursă în Japonia, și mergem?

Timi: Avem minți strălucite, taci acolo. Nu vrei să-ți vezi țara natală?

Tomiko: Wathasi wa shitakunai!exclamă nervoasă loving punga de Dero.

Mi-am dat seama ușor că a zis "nu vreau! " la cât timp am petrecut cu ea.

Ale: Totuși...câte suntem? Cinci? Uitați-vă la noi. Cinci fete din țări diferite într-o țară străină chinuindu-ne cu gramatica română. Eu zic că am putea merge.

Denisa: Pentru prima dată îți dau dreptate.

Ale: Tu du-te futeți viața. Taci din gură.

Denisa: Nu vreau.

Ale: Nu vrei să-ți fuți viața? Credeam că ai făcut-o deja.

Roxi: Terminați să vă mai certați. Tomiko, o bursă gratis. Nu mai plătim mâncare și facturi. Ai auzit doar, sunt șase băieți acolo. Plătesc ei, ce dracu. Eu nu voi plăti nimic.

Tomiko: Șase? La mine pe hârtie scrie patru.

Timi: Și la mine scrie patru.

Aștept să zică Denisa că scrie și la ea patru, dar nu se întâmplă.

Ale: Minunat!exclam sarcastică. O să stau cu Hagen în conac! Braccas meas vescimini!

Fetele se uită la mine cu o față gen "ce pana mea".Nici eu nu știu de ce am vorbit în latină. Poate pentru că Roxi vorbește germană și m-ar fi înțeles, iar accentul meu de pronunțare a r-ului francez s-a cam dus. Latina rămâne singura limbă pe care o pot vorbi fără să mă înțeleagă.

Nici nu știu de ce am zis" Mâncami-ai pantalonii! ".

Roxi: Bine...dacă nu mai avem și alte plângeri o să sun la numărul de telefon de pe spatele cutiei.

Tomiko: Cum adică nu mai sunt plângeri?! Alooo! Eu nu mă întorc acolo!

Timi: Japonia nu poate fi așa de urâtă cum o vezi. Ai locuit în Tokyo o vreme, du er dum, hvis du ikee vil gå!

Tomiko: Idioată ești tu pentru că vrei să mergi!

Aud ușa de la cameră cum scârțâie și-l văd pe Flaviu ce vine , cu căștile pe urechi și ochelarii strâmbi, spre noi.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum