20-Nepoata lui Carla #SFÂRȘIT

401 36 53
                                    

Ale pov
Japonia, la Shin și Carla în cas', 1 octombrie ora 21: 12

Ale: Am plecat să colindăm, dom dom să-nălțăm....

Denisa: Da' taci odată!

Ale: AM PLECAT SĂ COLINDĂM!

Eugen: Ce pula mea?

Flaviu: ȚUCAV-AR SOARELE, DAR NOI CE FACEM AICI??!

Akoș: Pula mea știe.

Tomiko: Îi așteptăm pe ăialalți. Îs afară.

Denisa: Pe pariu că ne bârfesc.

Mă legăn pe scaun alături de fratele meu. Nu mi-am dat seama cât de dor mi-a fost de el. Îi iau ochelarii de pe nas și mi-i pun mie pe cap, el strâmbându-se și trecându-și o mână prin păr. Mi-a fost dor și de reacția lui tipică când îi ciordesc ochelarii.

Îmi mut privirea de la Flaviu și mă uit la Timi ce îl fixează pe brunet.

Timi: Cum te cheamă?

Alex: Alex.

Timi: Câți ani ai?

Alex: Câți ai și tu.

Timi: De unde ești?

Alex: Austria.

Timi: Mă cunoști?

Alex: Da.

Timi: Minunat.Eu nu pe tine.

Eugen: Îi ăla cu care ne-ai încuiat mintea. Ăla ce-l bătea taică-su.

Timeea face ochii mari și-l ia în brațe pe Alex. Stă puțin așa apoi îl lovește peste spate.

Alex: Da' ce-am făcut?!

Timi: M-ai făcut să cred că eu sunt de vină! Am crezut că ai murit naibii! Boule!

Alex gesticulează rapid din mâini, dar o ia pe Timi în brațe deși ea stă indiferent să-i arate cât e de supărată.

Tomiko: Deci...mergem în România?

Flaviu&Eugen: DA!

Roxana: De când hotărâți voi? Noi avem școală.

Flaviu: Nu-mi mai las sora să plece din țară. Ce din țară, din oraș!Ce din oraș? DIN CARTIER!

Ale: Te drecu.

Roxana: Stați puțin. Nu mai înțeleg nimic și vreau să înțeleg. Akoș, tu ce cauți aici?

Akoș: Cum adică ce caut aici? Am stat la voi.

Roxana: AI STAT LA CINE? Eugen!

Eugen îi sare în brațe la Akoș, acesta prinzându-l ca pe o mireasă. Roxana se uită la ei cu o sprânceană ridicată.

Eugen: A fost ideea lui Flaviu!

Flaviu îi sare în brațe la Alex, acesta dându-i drumul și cade jos.

Flaviu: Ai, țucate-ar soarele. Colonul!

Roxana oftează, semn că nu are chef acum de asta. Le urmăresc discuția cu coada ochiului, pentru că mă joc Ligretto cu Tomiko și Denisa.

Roxana: Cum l-ați descoperit pe...ăsta cu ochii purpurii?

Eugen: A, exclamă râzând dar Akoș se uită urât la el. Păi o venit ca un boschetar să vândă linguri de lemn și Cristi, băiat bun la suflet, a cumpărat una pe care scria "te iubesc".Am luat-o de la el, m-am dus la Akoș și l-am lovit cu lingura zicând că l-am lovit " cu iubire".M-a fugărit pe scările blocului și am căzut peste el, iar Ann a zis să-l aducem în casă că "îi Alex".Sfârșit.

At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The BeginningUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum