Ale pov.
La carnaval, pe o bancă, 23 septembrie ora 15: 15Ale: Du-te-n pula mea! Lasă-mă!zic trăgându-mi mâna. Ce pizda mă-tii te apucă?!
Ayato: Unde ai fost tot acest timp?!
Ale: La mă-ta acasă!zic dându-i cu plușul peste cap și fug.
Mă uit puțin în spate și-l văd pe Ayato ce ridică plușul și-l strânge în pumn. De mă revăd cu el sper să mi-l de-a înapoi.
Tomiko: Ho! Unde fugi?
Mă întorc și merg la Tomiko și Yuma.
Ale: Neața și vouă. Ce mai faceți, cum o mai duceți?
Tomiko: Bine. Ce i-ai luat la Roxi?
Ale: O pulă că nu știu ce să-i iau. Apropo, la 18 ne vedem la restaurantul de peste drum de carnaval dacă nu intervine ceva. Fără băieți.
Yuna: Ce?! Discriminare.
Vreau să zic ceva ,dar primesc un pluș peste cap. Mă uit și-l văd pe Ayato. Înjur în gând și fug.
Fug ce fug, mă bag în toți oamenii de pe aici, și-l găsesc pe Carla pe o bancă.
Carla: Ce este?
Ale: Mă fugărește un prost!
Carla se uită puțin plictisit spre Ayato, iar eu dau să mă îndepărtez ,dar mă prinde de mână.
Ale: Dă-te-n puii meeeeei!
Carla se ridică de pe bancă în stânga lui apărând un lup negru cu ochii aurii, pe la picioare fiind o ceață roșie.
Acum îi acum. Confruntarea Xiaolin Runda 3.
Roxana pov.
La carnaval, la casa horror, 23 septembrie ora 15: 27Roxi: Ar trebui să-mi fie frică?zic plictisită.
Shin: Într-un fel. Am o presimțire că Nii-san are probleme.
Roxi: Portofelul lui are probleme dacă a plecat cu Ale.
O ceață roșie apare și oftez.
Roxi: Shin...
Shin: Doar trimit să văd dacă este bine.spune și aud cum fuge un lup.
Roxi: Lumea nu-l vede?
Shin: Ți se pare că a observat cineva până acum?
Ridic din umeri și înaintăm. La un moment simt o mână pe umărul meu drept . Cred că-i unu de ăla ce vrea să mă sperie.
Acel cineva mă trage dintr-o dată și mă trezesc afară din casa horror, în spate unde nu-i lume.
Roxi: Ce mama ta te apucă?
Subaru: CU CINE NAIBA STAI?!
Roxi: Cu mă-ta...nu urla că te dau cu capul de zidul ăla.
Subaru: Nu mă fă....
Roxi: Uite că te fac pizdo. Când Shin o venit tu erai prea ocupat să lovești lupii în loc să mă ajuți.
Subaru: Lupii ăia îmi puteau smulge capul!
Roxi: Și așa nu-l folosești.
Subaru strigă nervos și lovește un stand mai vechi din spatele lui. Ioi turbatul.
CITEȘTI
At First I Didn't Love You. Now I Love You Like At The Beginning
FanfictionFAN FICTION-DIABOLIK LOVERS [Vol I&II] [LIMBAJ VULGAR(în pula mea)] Vol I - D O N E Karl Heinz caută noi mirese de sacrificiu.De ce? Din cauza lui comentarilor și reproșurilor primite.Când alege la întâmplare niște fete de naționalități diferite, de...